BOLU..

2 0 0
                                    

Multi media: İpek

Canım çok sıkkındı.. Ağlamak geliyordu şu an içimden hemde hüngür hüngür..

Son bir kez sınıfa göz gezdirdim. Tüm arkadaşlarım bana hüzünle bakıyorlardı, tüm arkadaşlarımı severdim hepsinin değeri farklıydı benim için..

Bugün bu okuldaki ve bu şehirdeki son günümdü birazdan zil çalacaktı ve şu anda yüzlerine dolu gözlerle baktığım arkadaşlarımı son kez görecektim.

Ve zil çaldı.
...........

Ne kadar gitmek istemesemde mecburdum, tek tek arkadaşlarımla vedalaştım..

Ve işte benim için en zor an..

Ağlamaktan gözleri şişmiş kardeşim dediğim Şafak, kankam Korel ve sevgilim Alperen..

Bana umutsuz bakışlarının ardından kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım.

Hemen Alperen yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı, başımı göğsüne dayadım ve ağlamaya devam ettim o sırada Alperen;
"Ağla.. rahatlarsın " dedi.

Bi süre sonra ağlamam sessiz hıçkırıklara dönüşünce başımı Alperen'in omzundan kaldırdım ve hepsine tek tek sarılarak veda ettim.. Daha sonra dayanamayıp onlardan ayrılıp tek başıma eve gitmeye başladım.
.............

Adımın söylenmesiyle arkamı döndüm.
Bu Ayla hocaydı.

"İpek.."
"Efendim hocam "
" Eve mi"
"Evet hocam "
" Birlikte gidelim, hem laflarız biraz.. Ne dersin? "
" Olur ama yürüyerek gidelim "
" Tabiki tatlım " dedi ve gülümsedi bende hafif bir tebessüm ettim.

.............
"Canım duydum ki okul değiştiriyor muşsun."
"Evet hocam "
" Peki nerde okuycaksın? "
" Bolu sanırım. "
" Hadi yaa ciddi misin? "
" Evet hocam neden şaka yapma gereği duyayım ki. "
" Ondan demedim tatlım, benim tahinimde Bolu 'ya çıktı.. Ondan böyle bir tepki verdim "

İşte buna gerçekten sevinmiştim Ayla hoca okulumda ki en sevdiğim sayılı hocalardandı.

"İşte bu gerçekten güzel bir haber hocam " Gülümsedi..
" Aynen bende çok sevindim.. Peki tatlım hangi okulda okuyacağını biliyor musun? "
" Hayır hocam o konuda hiçbir bilgim yok. "

Hiç bişey söylemedi bende gülüp geçtim zaten, sonra farkına vardım ki evimin önüne gelmişiz.

Ayla hoca;
" Peki tatlım inşallah nasip olursa yeni şehrimizde görüşmek dileğiyle" dedi ve bana sarılarak yanağıma küçük öpücükler kondurdu ve gülümsedi..
Bende "İnşallah hocam" dedim ve gülümsedim sonra Ayla hoca bana el sallayarak evine doğru gitmeye devam etti..

-VAZGEÇTİM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin