Cathrine var lige gået. Jeg tog det sidste pizza og gik over til Jake, jeg bankede på døren men da ingen åbnede gik jeg bare ind. Han lå på sofaen og sov, Ahahah derfor ville han ikke blive og spise. Jeg satte pizzaen på bordet og satte mig i den anden sofa. Det var da utroligt han kunne være så lækker selvom han sover. Der gik ikke ret længe før han vågnede.
"Hvem fuck har lukket dig ind?"
"Det har jeg selv gjort" Sagde jeg og trak på skuldrene.
"Er det til mig?"
Jake hentydet til pizzaen.
"Nej jeg tog det bare med for at jeg selv kunne æde det" Sagde jeg ironisk.
"Klart"
Han tog et stykke pizza og begyndte at spise det. Selv når han spiser er han lækker, hvad sker der?
"Nu gør du det igen" Sagde han.
"Hvad?"
"Stirrer"
"Det gør jeg ihvertfald ikke"
"Det er måske min sofa du stirrer på?"
Han fik et smil på læben.
"Nemlig" Sagde jeg.
"Riley Jones..."
"Hvad?"
"Det her er begyndelsen på et meget godt venskab."
"Vi ses Jake Parker" Sagde jeg og gik imod døren.
"Riley, vent"
Jeg vendte mig om.
"Du burde overveje blive her" Sagde han.
"Jeg kan ikke iaften. Jeg skal tilbage og lufte Charlie også har jeg brug for at falde til i mit hjem"
"Skal vi lave noget sammen imorgen?"
Jeg nikkede. Jeg kunne mærke Jakes blik følge mig hele vejen ud. Jeg gik direkte i seng da jeg kom hjem. Jeg kunne ikke tilbringe tid med den dreng, men jeg kan jo heller ikke holde mig fra ham? Charlie kom op og lagde sig ind til mig.
"Årh Charlie, vi klarer os igennem sammen"Næste morgen ringede det på døren klokken lort om morgenen. Jeg hoppede hurtigt i min morgenkåbe og gik ned og åbnede døren. Jake. Han gave mig elevatorblikket og smilte.
"Waoo"
"Hvad laver du her?" Spurgte jeg og gabte.
"Jeg har hentet morgenmad til dig"
Han rystede med en pose. Sødt. Jeg åbnede døren så han kunne komme ind.
"Du vælter jo i tomme flyttekasser man"
Han tømte posen på bordet.
"HAR DU KØBT NUTELLLA"
Han nikkede. Jeg er nok den største nutella elsker på jorden! Jeg løb hen og krammede ham. Jeg elskede ham for det der!
YOU ARE READING
Forever.
RomanceRiley er lige flyttet ind ved siden af naboen Jake, de får hurtigt et godt øje til hinanden, men er det ægte kærlighed eller er det bare en løgn?