"Tak for mad" Sagde Pelle.
"Velbekomme basse" Sagde jeg og løftede ham ned.
Jeg samlede tallerknerne sammen og begyndt at vaske op. Jake krammede mig bagfra.
"Skal du have hjælp smukke?" Spurgte han og kyssede mig i nakken.
Jeg vendte mig om imod ham.
"Behøves ikke" Sagde jeg og lagde mine arme rundt om nakken på ham.
"Sikker?" Spurgte han og gik tættere på, så vi stod helt op af hinanden.
Jeg nikkede. Jake rykkede sit hovede tættere på mit. Også kyssede vi. Rettere sagt, snavede😏
"Hvordan tænder man fjernsynet?" Lød en lille barnestemme henne fra stuen.
Jake og jeg trak os og grinte.
"Gider du hjælpe ham?" Spurgte jeg.
"Klart" Han kyssede mig på kinden og gik hen til Pelle.
Jeg blev færdig med opvasken og da jeg kom hen til Jake og Pelle lå de og sov i armene på hinanden. Jeg tog min mobil frem og tog et billede af dem, Jake vågnede vidst af blitzen.
"Jake, gider du at bære ham ind?" Spurgte jeg.
Jake nikkede og rejste sig. Han tog Pelle op i sine arme og lagde ham ind i min seng. Jeg gik ind og satte mig på sengen ved siden af Pelle.
Jeg nussede hans kind.
"Alt skal nok ordne sig basse" Jeg kyssede ham på panden og gik ud.
Jeg satte mig i sofaen ved siden af Jake og vi så en eller anden åndsvag film. Jeg kiggede hen på Jake efter han havde siddet og studeret mig i 5 minutter.
"Hvad?" Grinte jeg.
"Du bliver en god mor" Han trak mig ind til sig.
"Mener du det?' Spurgte jeg overrasket.
Han nikkede og kyssede mig i håret.
YOU ARE READING
Forever.
RomanceRiley er lige flyttet ind ved siden af naboen Jake, de får hurtigt et godt øje til hinanden, men er det ægte kærlighed eller er det bare en løgn?