Kapitel 6

432 16 0
                                    

Døren blev revet op og de tre drenge fra tidligere kom ind. Vi var lige blevet færdige med at spise, Charlie gik helt amok på dem.
"Charlie..." Sagde jeg så den kom hen og satte sig ved mig.
"Klar til at feste?" Spurgte den ene.
"Jeps, jeg går lige op på toilettet hurtigt" Sagde Jake og gik op.
En af drengene kom hen til mig.
"Undskyld, vi har slet ikke præsenteret os selv. Jeg hedder Alexander, men bare kald mig Alex. Det der er Stefan, men du kan bare kalde ham Stef. Og ham den sidste er Mathias, ham kan du bare kalde Mat" Sagde Alexander.
"Riley" Smilte jeg.
Jake kom ned til os igen.
"Klar?" Spurgte han og kiggede rundt på os.

Vi var nu kommet frem til festen. Alle drengene var skredet. Fedt, så havde de inviteret mig med også forlod de mig bare allesammen. Jeg satte mig op til baren og drak en øl. Der kom en dreng hen til mig der var temmelig lækker, men ikke lige så lækker som Jake.
"Hva så smukke?" Spurgte han.
Jeg trak på skuldrene og drak det sidste af min fjerde øl.
"Kom du ikke med en flok drenge?" Spurgte han.
"Jo, men de er vel ude og score" Svarede jeg.
"Så tag med mig ud og dans" Sagde han og rakte mig sin hånd.
Jeg tog imod hans hånd og vi gik ud og dansede.
"Riley..."
En bekendt, men beruset stemme.
Jeg gav slip på drengen og vendte mig om.
"Jake.." Svarede jeg.
Han tog min hånd.
"Hvor har du været?" Spurgte han.
"Du stak jo af fra mig" Sagde jeg.
"Undskyld smukke" Sagde han og trak mig med hen til en sofa.
Han satte sig ned og trak mig ned og sidde på ham.
"Jeg har savnet dig" hviskede han i mit øre.
Han trak mig helt ned til sig og skulle til at kysse mig, da jeg skubbede blidt til ham. Jake kiggede forvirret på mig.
"Du er fuld" Sagde jeg.
Det var jo det jeg allerhelst ville, men jo ikke når han var fuld. Jeg tog min hånd op i hans hår og nussede det. Inden længe var han faldt i søvn. Jeg satte mig ved siden af ham istedet og svingede hans ben op på sofaen. Hans hovede gled ned i skødet på mig. Han var sød når han sov. Alex kom hen til mig.
"Skal jeg køre jer hjem?" Spurgte han.
"Ja tak" smilte jeg.
Alex løftede Jake op og bar ham ud i bilen.
Alex kørte os hjem og bar Jake op i hans seng.
"Du må hellere blive hos ham i nat, han har drukket temmelig meget" Sagde Alex.
"Det skal jeg nok" Sagde jeg.
"Er i kærester?" Spurgte Alex.
Jeg grinte og rystede på hovedet.
"I er ellers søde sammen" Sagde Alex og blinkede.
"Tak tror jeg" Smilte jeg.
Jeg fulgte Alex ud og gik op til Jake igen. Jeg trak dynen over ham og lagde mig ned ved siden af ham. Jeg lå og studerede ham i sådan 5 minutter, jeg strøg min finger hen over hans kind og vendte mig så om. Jeg kunne mærke nogle stærke arme trække mig ind til sig. Jeg smilte inden jeg faldt i søvn.

Forever.Where stories live. Discover now