Küçük mafya

56 6 4
                                    

O çocuğa da diss koyduktan sonra içime buz serpilmişti. Anlamadım derdi neydi ? Bir dahaki sefere ona kafa atmayı deniycektim. Ama kendi kafam acır diye korkuyordum. Gerçi o anki sinirle düşünürmüyüm bilmem.

"Kanka kıçıma ponçik atmayı bıraksan. Zaten geçen günki olaydan sonra çürüdü. Lan! Orası bana lazım !"

Feyza nın kıçını ponçiklediğimi bile farketmemiştim. Ellerimi tiksimerek geri çektim. "İyy git bee!" Dedim yüzümü kırıştırarak.
Feyza kıçını ovalayıyarak banyoya gitti. Bende halıya yüzüstü yatmaya devam ettim . Rabialar ın evini çok seviyodum. Çünki dubleksti ve he- . "Noldu lan ! "

"Ben galiba merdivenlerle seviştim az önce . Rabia teyze oluyon gız! " Diye bağırdı reizcan aşağıdan . Hepimiz anıra anıra gülmeye başlamıştık. Rabia gülerken koltuktan aşağıya düştü. Bende ipnelik olsun diye üstüne atladım .

Günün sonlarına doğru ben evde futbol oynamaya çalıştım. Sonra Rabia nın kitap raflarından birini aşağıya indirince reizcan Rabia ve Feyza beni evden kovdu . İşte talihsizlik . İşte ben...

Çingene sokağından geçiyodum. Akşam saatleri olduğu için her teraf serseri doluydu. İnşallah bu sefer kavga çıkarmak zorunda kalmam diye dua ederken dünki köpeği karşımda gördüm. Hayır. Sevmiycektim. Kafamı çevirip yürümeye devam ettim .

"Dün adını öğrenmedim? "

Kafamı o yöne çevirince adını unuttuğum seksi şeye bakıyordum. 'Töbe Bismillah ne diyom la ben . Allahım çok töbe'

"Öğrenmedende hayatının geri kalanını yaşayabilirsin " dedim tek elimi kaldırıp. Sırıtıp yanıma yaklaştı. Elimi aşağı indirdim ve çok rahatım havası vermeye çalıştım. Çünkü hiç rahat diğildim. Etraftaki meraklı gözler bizi süzerken ne kadar rahat olabilirdimki. Ayrıca itiraf ediyorum. Orospu damgası yemek istemiyordum. Hayır daha önce hiç bi erkekle çıkmamıştım. Ama bu serseriler böyleydi işte , onlara yaklaşan kızlar hep Orospu damgası yerdi.

"Söylesen fena olmazdı.." dedi ellerini saçına daldırıp. Bıkkın ca nefes verip göz devirdim.

"Sonra rahat bırakıcakmısın? "

"Şüpen olmasın "

"Esen Aras. " dedim harflere vurgu yaparak. Kaşlarını yukarı kaldırdı. Sonra da kahkaha attı. What?

"Sen şu mervenin kafasını klozete sokan kızmısın? "Dedi gülüşünün arasında. "Senden korkulur "

Tek kaşımı kaldırıp ona biraz daha yaklaştım. "Adını bilmiyorum ama şöyle süs biberi gibi bi tip"

Kaşlarını dahada kaldırıp kafasını salladı ve "Cesaret " dedi .
Anlamadım cesaret derken . Ben korkak falan diğildim o fazla tırsak olsa gerekti. Ben kimseden korkmazdım. -annemin terliği ve Allah tan başka- ..

"Korkmak için bi sebebim yokk " dedim bilmişcesine.

" o kızın arkası sağlamdır, küçük mafya " dedi ve güldü .
Bana küçük mafya demesi hoşuma gitmişti. Doğrusu bana lakap takılması hoşuma giderdi. Tabi lakabı bende seversem.

"Umrumda diğil. Kendisi kaşındı " dedim ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım. O serseriler hala bize bakıyordu. Kafama kapüşonumu geçirip yürümeye devam ettim . Ayakkabılarıma baka baka yürürken caddeye çıktım. Caddenin karşısından 2. Sokak bizimdi. Caddeden hiç araba geçmiyodu. O yüzden fazla oyalanmadan karşıya geçebildim. Bizim sokağa girince bir şok yaşadım.

Merve ve arkasında bir sürü kız bana bakıyolardı...

ArızaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin