-Iubito,vino aici!
-Imediat sweetheart!
Ajung in fata usii dar Alexander striga sa imi pun mainile la ochi.
-Nu trisa,nu te uita.
-Bine,spun cu un zambet larg.
Alexander ma cunduce in locul stabilit si imi dau mainile de pe ochi.
-Wow,te iubeesc,ii sar in brate si il sarut.
-Si eu te iubesc,prajiturica,spune razand.
-Heei,nu imi mai spune asa.Sunt Larisa,nu prajiturica.Nu am glazura.
Viata mea este mult mai colorata si fericita de cand l-am intalnit.Astazi se implinesc doi ani de relatie,yay.Alexander este cel mai bun iubit din lume,dar si surprinzator.Nu pot sa cred ce a facut pentru mine,a rezervat o masa la cel mai scump restaurant si mi-a cumparat un buchet cu 30 de trandafiri.
Toata lumea m-a intrebat "De ce il iubesti pe golanul ala?Nu stii cate fete a pacalit?"
Eu le raspund mereu "Pur si simplu.Cand l-am intalnit am vazut ceva special in privirea lui.Poate pare golan,dar nu stiti adevarata poveste.El este un barbat sensibil,iubitor si grijuliu,bine,si incapatanat.El este al meu si il iubesc cu toate defectele si calitatile lui.Nu imi pasa de trecutul lui,acum conteaza doar ce este.Il iubesc,pur si simplu il iubesc."Nu m-am prezentat.Ma numesc Larisa si am 17 ani.De doi ani locuiesc in Bucuresti,de cand mama mea adoptiva s-a recasatorit.
Pe Alexander l-am cunoscut la cinema.El prinsese loc chiar langa mine.***********
A venit timpul.Sunt foarte fericita ca dupa doi ani inca ne iubim la fel de mult ca la inceput.
Ma imbrac intr-o rochie visinie,pantofi cu toc negri si imi fac un machiaj de seara.
Ma privesc in oglinda si ma aranjez sa arat bine pentru Alex.
Deodata telefonul imi vibreaza telefonul,un mesaj de la Alex."Iubito,te rog sa nu te superi pe mine,cina din seara asta se anuleaza.Te iubesc!"
Ei bine,orice poveste are si partile ei rele.Prima data cand imi spune asta.Incep sa am suspiciuni,de ce anuleaza?
"Inteleg,dar de ce anulezi?Ce s-a intamplat?"
*******
Tot nu raspunde,de cateva ore m-a lasat balta.Arunc telefonul pe jos de nervi si dau frau liber emotiilor.Nu cred ca poate face asa ceva,fix de aniversarea noastra.Nu stiu ce sa fac,il iubesc dar uneori te face sa il si urasti.
Ma imbrac lejer si ies la o plimbare prin parc,vreau sa ma linistesc si sa pun lucrurile cap la cap.Ma inseala?S-a plictisit de mine?Nu ma mai iubeste?Ce se intampla?
Sirul gandurilor imi este intrerupt de un "impact".
-Ai grija pe unde mergi!urlu.
-Scuza-ma,dar tu esti cea cu capul in nori.
Ridic capul si vad un baiat frumos,dar plin de el.
-Data viitoare ai grija in cine te lovesti,ma atentioneaza.
-Bine,bine.
-Ce ai patit?
-Tu cum te-ai simti daca...Stai,de ce trebuie sa iti spun tie totul?Noapte buna!spun nervoasa apoi plecand.
-Apropo,eu sunt Marcus!tipa si il aud,dar nu ii raspund.
Ce nesimtiti pot fi unii oameni.
Deodata imi vibreaza telefonul,un mesaj de la Alex.
Nu vreau sa il citesc,chiar daca ar fi ceva important.Sa il citesc sau nu?Hmm..
CITEȘTI
One and only/Maxim f.f.
FanfictionEl.Ea.Doua suflete care credeau ca sunt perechi,pana cand el isi arata adevarata fata.