6.Pleaca din mintea mea!

129 10 0
                                    

Hei!^_^
Acest capitol va fi si din perspectiva lui Marcus.Sper sa va placa!

Momentul ne este intrerupt de Dennisa,care privea furioasa tot ce se intampla.

-Iubito..spune speriat Alex.

-Daca nu ma iubesti,trebuia sa imi spui!spune fugind catre iesire.

Nu inteleg ce se intampla.Vine la mine si ma saruta,apoi Dennisa ne surprinde si fuge plangand.Ce face baiatul asta?
Alex tremura tot,nu stie ce sa faca.Se uita la mine dar si da sa fuga dupa Dennisa.

-Larisa..

-Pleaca la ea.Voi fi bine.Maine intru in operatie si ma voi vindeca,apoi ne vom vedea de vietile noastre,bine?Vreau doar..sa uiti de mine.Sa uiti ca exist,pentru binele tuturor.

-Dar..Vreau sa iti explic tot!

-Doar pleaca la ea.

Il strang tare in brate,ma aseaza in pat apoi o suna pe Dennisa si fuge dupa ea.
E confuz,nu stie pe cine iubeste.Din aceasta cauza il las sa plece,sa uite de mine si sa aiba o viata normala.Vreau sa trecem peste,chiar daca  inca il mai iubesc.
Ma hotarasc sa ma odihnesc putin.Vreau doar liniste si pace.

*********

Totul e linistit.Nu se aude nimic,doar gandurile mele care rasuna mai rau ca un cor.
In toata plictiseala mea ma ridic si fredonez o melodie compusa de mine.Iau chitara de langa pat,ca tot mi-o adusese Alex,si incep sa cant si sa dau "forma" melodiei.
Tot incerc sa scot ceva bun,dar nu imi iese.Of,de ce nu pleaca Alex din mintea mea?

Perspectiva Marcus

Ma indrept catre biroul medicului care trebuie sa o opereze pe Larisa,dar aud un cantec frumos pe care nu il mai ascultasem.
"De ce ai plecat?
Stii ca ai lasat doar durere in urma ta." sunt versurile care rasuna pe holurile spitalului.

Ma indrept catre sursa sunetului si o vad pe Larisa cu chitara in poala,cantand.

-Oo,Marcus.Nu trebuia sa vii.

-Trebuia sa aflu sursa sunetului ce rasuna pe toate holurile spitalului.

-Hmm,cum ti se pare?spune cu un zambet larg pe buze.

-Wow,e genial.

-Multumesc,spune rosind.

-Ce cantec este?

-Mm,este unul din cantecele compuse de mine.Am pus atat suflet in el,spune lasand chitara jos.

-Esti geniala,ii spun zambind.

Ma asez langa ea si o provesc in ochi.

-Nu am aratat nimanui cantecele si nici nu am putut vorbi atat de uspr cu cineva,multumesc ca imi esti alaturi,Mărcuș.

Apoi ma strange tare in brate si ma saruta pe obraz.Nu am mai simtit asta pentru nimeni pana acum.Sunt hotarat.Ea va fi a mea.
Dupa cateva minute imbratisarea noastra se destrama si ne uitam rusinati unul la altul.

-Si..ce mai zici?Esti pregatita?

-Daca vei ramane cu mine,voi fi,spune dandu-mi mana.

-Cu siguranta,oricand voi fi aici pentru tine-ii spun strangand-o de mana-Totul va fi bine.

Cu tot cu povestile noastre timpul trece pe langa noi.Am cantat,ne-am distrat dar a venit si timpul operatiei.
Asistenta o urca pe targa,o linisteste si cand sa plece Larisa ma striga.

-Marcus,tine-mi pumnii.Voi fi bine.

-Te vei vindeca repede,fii curajoasa,ii spun tinand-o de mana si zambindu-i.

O urmez pana la sala de operatie iar apoi ma asez pe un scaun.Imi doresc sa fie bine.Imi doresc ca totul sa mearga bine si sa fie pe picioarele ei.Imi doresc sa o am laga mine si dupa ce trec aceste vremuri grele.Pur si simplu e perfecta,nu imi pot dori pe altcineva decat pe ea.
Ea e fata care ma face sa zambesc,ea e fata pe care vreausa o fac fericita.
Ea e fata speciala pe care o caitam de multa vreme.Vreau ca ea sa fie fata care imi va schimba viata,fata pe care o voi iubi mereu.





One and only/Maxim f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum