Epilog

32 1 2
                                    

  "Totul a fost ca intr-un film de actiune de la Hollywood.Am cautat fosta iubire,am gasit-o,chiar daca nu a fost in cele mai frumoase circumstante,am gasit-o si am reusit sa o scot din bratele raului,chiar daca el,dupa cum credeau unii oameni,merita tot raul.L-am salvat.Odata cu salvarea lui luandu-mi o piatra de pe inima.
Timpul trece.Tic-tac.Anii se duc si ei repede,zilele continua sa treaca si durerea se resimte in fiecare respiratie.Nu am putut sa trec peste.A trecut un an.
S-a sinucis,Alex s-a sinucis.Nu a lasat nicio scrisoare de adio,motivele fiind necunoscute.Poate se simtea vinonat,neajutorat,iar eu nu am fost acolo pentru el.L-am iubit mai mult de cat m-am iubit pe mine insami.L-am iubit enorm,nici distanta pamant-luna nu poate masura ceea ce am simtit pentru el.Doare.
Pe langa aceasta durere,Marcus incearca sa ma ajute.Imi este alaturi de un an,de la tragica veste,pana acum.Incerc sa fiu puternica pentru el,sa zambesc in timpul zilei,iar noaptea adorm cu ochii rosii de la plans,asta in cazul in care sunt norocoasa si pot sa dorm .Cateodata imi vine sa renunt la tot.Demonii din capul meu nu ma lasa in pace,imi reamintesc mereu ca nu sunt buna de nimic,ca nimeni nu ma poate ajuta,ca nu merit pe nimeni si ca sunt un nimeni.Nu mai suport.Poate este absurd,dar este decizia mea si nu pot sa mai rezist demonilor din capul meu.

Draga mama,

Stiu ca nu o sa citesti asta pentru ca ai grija de mine de sus,dar o sa ne intalnim in sfarsit.Nu am avut ocazia sa te cunosc,dar abia astept sa o fac.Te-am iubit chiar daca nu te-am cunoscut niciodata.Multumesc pentru ca mi.ai dat viata,iar apoi ti-ai dat viata ca sa pot sa traiesc.Este un gest de lasa si stiu ca nu ai fi vrut sa fac asa ceva,dar fara tine sa ma ghidezi in etapele vietii,m-am simtit singura chiar daca aveam oameni alaturi.O sa ne intalnim curand. XOXO


Draga Marcus,

Stiu ca o sa te doara lipsa mea,dar nu vreau sa te doara si mai tare sa ma vezi plangand,sa trebuiasca sa ai grija de mine si sa imi amintesti mereu ca trebuie sa mananc sau sa-mi iau pastilele.Te iubesc si nu am cuvinte sa iti multumesc pentru tot.Te iubesc si vreau sa iti dau sansa sa iti recreezi viata cu altcineva,fara sa trebuiasca sa te ingrijorezi pentru mine.Nu te merit,esti un om prea bun.Exista cineva mai bun pentru tine acolo undeva in lume,cineva care te asteapta.Este trist,aici ne despartim,dar daca as fi prezenta in viata ta nu ai putea incepe un alt drum cu alta fata.Ai grija de tine.

Va multumesc tuturor persoanelor care ati fost in viata mea,care au incercat sa ma ajute si care au avut grija de mine.Imi pare rau."


Cum aici se termina cartea,vreau sa va multumesc pentru tot suportul acordat.Imi pare rau ca se termina asa,si ca a durat ceva timp sa apara,dar am avut nevoie de cateva luni sa ma reinventez si sa imi rezolv cateva probleme personale.Love ya.Ne revedem la urmatoarea carte.Fiti cu ochii pe profilul meu.

One and only/Maxim f.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum