Tremur toata,nu mai pot.Ce se intampla?Ce a facut baiatul asta?Asta face cand lipseste de langa mine?
Simt..simt ca relatia noastra nu mai este ca inainte.S-a schimbat mult,devine din ce in ce mai rece.-Va rog sa veniti cu mine la sectie,spune politistul.
-Imediat,trebuie sa ma pregatesc,spune Alex.
-Va astept in masina.
Alex inchide usa si apoi izbucnesc.
-Ce ai facut?Spune acum sau am terminat-o!
-Stai calma!Totul e bine.
-Bine pe dracu'!Ma crezi proasta?Crezi ca nu imi dau seama ca se intampla ceva cu tine?Spune tot!Nu ma mai minti ca pe un copil mic,am 17 ani,ce naiba.
-Nu iti pot spune,crede-ma.
-Bine,facem ca tine,o relatie este bazata pe incredere si sinceritate iar tu ma minti.Nu mai pot suporta,sufeream ca o proasta,si asta ma faci sa par.Ei bine,nu iti mai merge,tip.
Ma urc la etaj,imi iau geanta si ma pregatesc sa plec.
-Daca vei mai continua asa,poti sa uiti de mine,spun stergandu-mi lacrimile.
Apoi plec trantind usa.Nu imi spune nimic,ce e atat de greu sa recunosti faptele?Oare e atat de grav?
Nu pot sa cred ca face asta,el ma indeamna sa fac astfel de lucruri.De un timp este absent,asigurat iubeste pe altcineva.Sunt nesigura si nimeni nu ma intelege.Nu vreau sa fiu iubita dominanta si certareata,dar cateodata imi ies din minti.
M-am saturat sa ma mint ca totul este roz,am fost tratata ca o copila prostuta,m-am saturat!
Ma hotarasc sa merg in locul meu preferat,parcul unde l-am intalnit pe acel baiat,Marcus.Ma asez pe banca de langa fantana si imi scot telefonul deoarece primisem un mesaj."Imi pare rau.Te iubesc,nu pleca din viata mea."
Dupa cateva secunde inca unul.
"Iarta-ma.Promit sa nu mai ascund nimic de tine.Te iubesc.Unde esti?"
"Ce s-a intamplat?"ii raspund.
"Iti spun maine..Acum nu sunt in stare."
"Bine.Deci azi ma lasi singura.Multumesc."
"Scuze..am treaba."
Mhm,relatia noastra nu mai merge.Nu e in stare..dar ce e atat de grav?Ma minte intruna.Nu mai pot.De ce te joci cu mintea mea?
Deodata sirul gandurilor imi este intrerupt de un baietel.-De ce plangi?ma intreaba.
-Doar asa,nu te ingrijora,il mangai pe crestet.
-Mama mi-a spus ca daca o sa vad pe cineva plangand sa ii dau o bomboana si sa il imbratisez.Tu esti trista si in momentul asta am o bomboana,spune apoi ma imbratiseaza.
Cum am auzit cuvantul "Mama" izbucnesc si mai tare in plans.El nu stie cum e sa fii parasit,si nici nu trebuie.El e mic si trebuie sa fie fericit.
-Multumesc,esti un copil minunat si mama ta la fel.Sa o asculti mereu.Mama atie cel mai bine si te iubeste.Te cheama mama ta,ii arat in ce directie se afla mama lui.
-Poftim,o acadea te face fericita.Paa!ma saluta apoi fuge.
E atat de scump,o minunatie de copil.Nu prea gasesti asa copii.
-Iti place acadeaua,nu?striga Marcus zambind si se aseaza langa mine.
-Taci,e un copil minunat.
-Stiu,nu am mai vazut asa ceva,esti speciala..si foarte frumoaaa.Cum nu poate sa te remarce un barbatel?
-Eh.E simpatic,ca si tine,spun si ma inrosesc.
-Mersi,dar tu ma intreci.Eu nu ma compar cu..tine.Chiar esti adorabila,simpatica si imi placi foarte mult.
Marcus se apropie de mine si imi pune mana pe obrajul meu drept,privindu-ma in ochi.
-Stii..nu cred ca as avea vreo sansa..sa iesim?spune timid.
-Marcus,nu spune asta,dar periti pe cineva mult mai bun decat pe mine.Esti tot ceea ce o fata si-ar putea dori.Tandru,frumos,intelegator..dar pur si simplu nu pot..trec prin niste momente..Sper sa nu te superi,spun intorcand capul.
-T..te inteleg.Dar mie imi place de fata cu ochi verzi,superba fata cu buze rosiatice care se uita la mine chiar acum.
-Esti dragut,spun inrosindu-ma.
-Vrei sa ne plimbam pe aici?Sa ne cunoastem mai bine.
-Sigur,spun ridicandu-ma.
**********
Dupa ore bune de palavrageala si plimbari hotarasc sa plec la Alex,sa vad ce mai face.
-Marcus,multumesc pentru tot.Ne mai vedem.Trebuie sa plec.
-Bine,ne mai vedem,spune zambindu-mi.
Pornesc spre casa lui Alex.Vreau sa vorbesc acum cu el,sa lamurim tot.Mi-a promis ca nu mai ascunde nimic.Am incredere,dar am si suspiciuni.
Ajung in fata casei lui si aud muzica la maxim.Ce se intampla?
Intru si vad multi oameni distrandu-se.Ah,da o petrecere.
Nu m-a invitat si pe mine,dar a putut invita toata gasca lui de prieteni.Na duc la Bogdan si Gabi nervoasa.
-Ce mama naibii se intampla aici?Nu s-a gandit si la mine?
-Stai calma.Vino langa noi sa te uiti la meci..poate facem si noi cea..stii ce zic?spune Gabi zambind pervers.
-Hai sictir,culca-te cu ma-ta.Unde e Alex?
-Cred ca e sus,cauta-l,spune Bogdan.
Cum ma anunta Bogdan si plec sa il caut.Urc nervoasa treptele si ma duc spre camera lui Alex.
Deschid usa si...nu se poate.
Cum poate sa faca asa ceva?Nu m-a chemat la petrecere si acum asta?Stiam eu!-Iubito,stai..
-Iubita e ma-ta.Cum ai putut sa faci asta?Spun plangand apoi fugind in curte langa piscina.
Deodata Bogdan vine la mine si se aseaza pe un scaun.-Ce s-a intamplat?
-El..el.Nu pot sa cred!spun izbucnind si mai tare in plans.
-Ce s-a intamplat?imi ridica barbia si se uita speriat la mine.
Ce credeti ca s-a intamplat?Sa fie banuielile Larisei adevarate?
Astept parerile voastre.
CITEȘTI
One and only/Maxim f.f.
FanfictionEl.Ea.Doua suflete care credeau ca sunt perechi,pana cand el isi arata adevarata fata.