3 BÖLÜM - KANTİN

169 19 29
                                    

Kantin kapısında petrolcu çocuğu gördümde direk olarak Kumsalı dürttüm.

"Kumsal Kantin girişine bak. Seninki geldi. "

tabi bunu sesli dediğimden Kumsalla birlikte kızlarda o yöne baktı.

" Oha petrolcu çocuk bu. Yalnız petrolde çalışan birine göre fazla havalı değil mi? Petrolde çalıştığını bilmesem zengin bebesi derim. "

İlk yorumu Kumsaldan beklerken Ecrin yapmıştı. Bakışlarımı tekrar Kantin girişine çevirdiğimde Ecrine onay verdim. Dediği gibi fazla havalıydı. Benzin istasyonunda çalışmasını küçümsemiyorduk kesinlikle. Ama annesi babası tarafından parayla şımartılmış çocuk havası sergiliyordu.Adını bilmediğim petrolcu çocuğu süzmeye devam ederken Kumsalın konuşması üzerine bakışlarımı ona çevirdim.

"Ben size söylemiştim egoist olduğunu. Hem nerden benimki oluyormuş? "

Kumsala cevap vermek için ağzımı araladığımda Ezgi benden önce davrandı.

" Petrol ofisinde bakışmanızı hepimiz gördük Kumsal. Ondan seninki olabilirmi? "

" Pötröl öfösöndö bököşmönözö höpömöz gördök kömsöl. Bikere ben sana bakılıyor denildiğinde doğrumu diye baktım. Özel bir bakışma değildi. "

Kumsal Ezginin taklidini yaptığında kahka attık. Ezgi hepimizin üstünde nusubet bakışlarını gezdirirken gerginliği Arasın sorusu bozdu.

" Ya noluyor? Ne bakışması? Ne petrolcu çocuğu? Biri anlatsın. "

" Kumsal bak Aras soruyor ne petrolcu çocuğu diye. Ex aşkını sen mi anlatırsın yoksa bizmi? "

Kumsalın dediklerim üzerine beni pataklamasını beklerken oldukça sakin tavırlarla söze başladı.

" Bu konuyla alakam yok Arascım. Bu yüzden hiçbirşey anlatmamada gerek yok. Çok merak ediyorsan kızlar kurdukları senaryoları anlatsınlar sana. "

Kumsalın bu sakin tavrını garipsediğimde Maral devreye girdi.

" Ben anlatıyım sana Arascım. Şimdi şu Kantin girişindeki uzun boylu, yakışıklı, kaslı, esmer, kahve renkli gözlü muhtemelen baklavalarıda vardır bunun şimdi ... "

" Tamam Maral kimi dediğini anladım. Edis Dinçerden bahsediyorsun. Sağ tarafta elleri cebinde olan çocuk deseydin de anlardım. Çocuğun dnasına kadar anlatcaktın nerdeyse. "

Arasın Marala dediklerine kahka atarken Kıvançta güldüğü belli olmasın diye eliyle yüzünü kapatıyordu. Eee bir bebelacı anlatmak kolay değil.

" Aman iyi bea. Hangisi olduğunu karıştırma diye ayrıntılara girdim. Yoksa çocuğun baklavaları varmış peh banane. Bu arada onu tanıyormusun? "

Maralın Arasa sorduğu soru üzerine hepimiz merakla Arasa baktık.

" Evet tanıyorum. Sadece onu değil beşinide. Kardeş kelimesini kullandığım seçili insanlardır onlar. Ee nolmuş Edise? "

"Siz bizi petrol ofisinde bıraktığınızda gördük onu. Çalışanlardan biriydi. Gerçi çalışan bir işçiye göre çok fazla havalı. Neyse işte orda Kumsala bakmıştı. Bizde onun makarasını yapıyoruz işte."

"Edis orda çalışmıyor. Edisin babası zengin bir iş adamı. Maden yatakları, petrol ofisleri gibi bir çok yer babasına aittir. Geçenlerde taksimde bir olay oldu. Olay içersinde Edis ve bizde vardık. Tabi karakolluk olunca Edisin babasını aradılar. Bu olay yüzündende babası bir süreliğine Edisin ceza olarak petrol ofisinde çalışacağını söyledi. Zaten birkaç günlüğüne bir cezaydı. "

HAYALLERİMDE SEN YOKTUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin