Kendine Güven.

73 5 2
                                    

Multimedia: Mag and Dia:Monster

Şimdi sana benim yapamadığım ama yapman gereken bir şeyi söyleyeceğim sana. KENDİNE GÜVEN. Ama egoist olma. Dış görünüşünle dalga geçenleri umursama. Biliyorum çok zor. Bunu ben de yaşıyorum. Ama bunu seçme hakkımız yok ki. Küçüklüğümden beri dış görünüşümle dalga geçiyorlar. Küçükken güler geçerdim çünkü anlamazdım. Ama büyüdükçe zor gelmeye başladı. Saatlerce aynanın karşısında ağladım. Benim cildim çok yağlı ve hemen sivilce çıkıyor. Geçen yıl doktor yüzünden yanlış ilaç kullanmıştım ve yüzümde sivilce çıkmıştı. Yüzüm sivilceden gözükmeyecek duruma gelmişti. İlk başlarda çok ağlamıştım. Bunu yaşamadan önce sivilce çıkınca hemen geçirmeye çalışırdım. Ama bunu yaşayınca anladım ki onlar hiçbirşeymiş. Dışarı çıkmamaya başlamıştım,aynalara bakmıyordum. Pek zorlanmamıştım ama dışarı çıkmak zorunda kaldım bir zaman sonra. Sadece dış görünüş değildi kötü olan kaşınıyor ve yanıyordu o kadar kötüydü ki. Ama en kötüsü insanlardı. Yolda,okulda,alışveriş merkezinde  ağlamamak için zor tuttuğum zamanlar oldu hatta bazen umursamayıp ağladığım. Çünkü insanlar düşünmeden tip tip bakıyor ve birbirlerine beni gösteriyorlardı o kadar kötüydü ki. Ama 1 yılda bu sorundan kurtuldum. Fakat bazılarının izleri duruyor ve tabi ki sivilcem var ve çıkmaya devam ediyor. Sana demek istediğim haline şükret. Bazen cidden zorlaşıyor biliyorum. Ben bazen şöyle düşünüyorum belki bazılarınız onaylamıycak bunu ama keşke eşit güzellikte olsaydık. En azından bir sorundan kurtulmuş olurduk. Biliyorum saçma ama bir ortama girdiğimde yüzümü gizlemeye çalışıyorum. Çok gereksiz. Neyse yine de şükürler olsun. Eşit olmadıysak elbet vardır bir nedeni. Unutma yalnız değilsin. Ben seni anlıyorum hatta bunu okuyan kişiler de seni anlıyor. Kendinle barışık ol. Bunu kendinden nefret eden biri söylüyor nasıl bir ironiyse artık. Ben alıştım artık sivilcem çıktığında ağlamak yerine gülmeye başlıyorum. Sen de öyle yap. Ben yine ölümü bekliyorum. Bugünlük benden bu kadar. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum. Gelecek bölümde görüşmek üzere.

Ölümü BeklemekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin