Tek Destekçin Sensin

65 6 0
                                    

Multimedia: Manga-Tek Yön Seçtiğim Tüm Yollar.

Hiç kimseye ihtiyacın yok tek destekçin sensin. Bunu ne zaman anladım biliyor musun? İlk acımı yaşadığımda. O zaman banyoya gitmiştim ağlamak için. O zamanlar ağlayabiliyordum. Kapının önüne çöktüm ve ağladım. Sessizce ağladım tabi yoksa ailem duyar ve bana kızardı. Ağlamak için bile izin almam gerek. Ağlamam bittiğinde kalktım ve aynaya baktım. Kıpkırmızı gözler,şişmiş kızarmış dudaklar ve yine kızarmış burun. Kısacası tam bir ışıklı tabelaya dönmüştüm. Ve o zaman kendime şunu söyledim:"Ağladığında aynanın karşısına geçip kendi gözyaşlarını silen sensin başkasına ihtiyacın yok sen güçlüsün bunu yapabilirsin,dayanabilirsin". Ve her ağladığımda bunu yaparım aynanın karşısına geçerim ve kendimle konuşurum. Tabi ağlayınca bayağı bir çirkin oluyorum. Bu yüzden konuşmamı biraz kısa keserim. Kendi kendime konuşuyorum. Bunu delilik olarak görenler var. Bence çok saçma. Biz delirdiğimiz için değil yalnız olduğumuz için kendi kendimize konuşuyoruz. Dün yolda yürüyordum. Hep bir gülme isteği vardı içimde. Ben de tutmayıp gülmeye başladım. Pek insan yoktu ama bir zaman sonra karşıma çıkmaya başladı tabi. Karşıdan bir kadın geliyordu. Ben yavaş yavaş gülmeye başladım sonra kahkaha attım durduramadım kendimi kadında görünce tip tip baktı bişeyler dedi ama anlamadım bir tane de çocuk karşıma geçip baktı sonra hızlı hızlı yanımdan geçti korktu galiba. Ben tabi daha da güldüm neyse öyle işte. Her ne kadar kimseye ihtiyacımız yok desemde var be. Anlatmaya ihtiyacımız var. Bazıları yalnızlığın çok güzel olduğunu söyler. İşte onlar yalnızlığı bilmeyenler. Ben yalnızlığı bir bataklığa benzetirim. O bataklığa girersen çıkamazsın. Çıkmaya çalıştıkça daha çok dibe batarsın ve ordan çıkman için bir dala ihtiyacın vardır. İşte biz o dala muhtacız. Eğer size değer veren seven birileri varsa onları kaybetmeyin. Yalnızlık çok kötü tahmin ettiğinizden bile kötü. Güzel bir haber aldığında paylaşamamak,üzüntünü anlatamamak çok kötü be. Bir de yalnızlığını yüzüne vuranlar var. Bana en yakınım dediğim yapmıştı bunu. Dediğim gibi sizi sevenleri kaybetmeyin. 1.sınıftan beri tanıştığım arkadaşım beni 7 kez arkamdan vurdu. Her seferinde affettim hiç bir şey yokmuş gibi davrandım. Ama bir kaç ay önce olanında artık dayanamadım. Çünkü çok ağır şeyler söylemişti arkamdan. Üstelik birşey yokken. Eskisi gibi olmak için çabaladım ama olmadı. Soğumuştum artık. Ben ona en yakınım demiştim 7 yıldır birlikteyiz sonuçta. Ama o gördüğü tanıdığı her yeni kişide beni arka plana attı sonuncusuna da artık dayanamadım ve soğudum. Umarım iyi birisi karşıma çıkar. Sadece benim değil sizinde. Arkadaşlarım benimle genellikle eğlenceli ve çılgın olan kişiliğim için arkadaşlık kurarlar. Sevdiğim kişilere karşı çok iyi ve eğlenceliyimdir. Ama içimde kopan fırtınaları kimse bilemez. Ben yine ölümü bekliyorum. Neyse eğer benimle arkadaş olmak isteyen varsa lütfen çekinmesin. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum. Gelecek bölümde görüşmek üzere.

Ölümü BeklemekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin