Sen İntihar Odasısın.

64 5 2
                                    

Multimedia: Mor ve Ötesi- Bir Derdim Var

İtiraf edin bir kaç kez artık dayanamayacağınızı düşünüp intihar etmek istediniz. Ben de sizden biriyim. Bu aralar çok düşündüm. Çünkü yaşadıklarım artık ağır gelmeye başlamıştı. Ama intihar sadece bir düşünceydi asla uygulamaya geçmedim. Çünkü O'na karşı gelemem beni O yarattı ve canımı alacak da O. Bir film izlemiştim. Çoğumuz izlemişizdir zaten. İntihar Odası. O filmin vermek istediği mesajı yanlış anlayanlar çoğunlukta. O film intihar edin demiyor. Farkettiyseniz Sylwia yüzünden intihar etti Dominik. Çünkü Sylwia her intihar etmekten bahsettiğnde Dominik ona karşı çıktı ve ölmenin değil yaşamanın cesaret istediğini söyledi. Sylwia hep intihardan bahsediyordu ama hiç yapmadı. Çünkü ihtiyaçları olan tek şey cesaretti. Ve bu cesaret sadece Dominik de vardı. Ve o da zaten intihar etti. (Çok özür dilerim spoi verdim kusuruma bakmayın). Zor olan ölmek değil arkadaşlar asıl zor olan cesaret isteyen bu bencil şahısların için de yaşamak. İntihar etmeye kalkışmayın. Geçen gün bir kitapta bir hadisle karşılaştım şöyle diyordu Yüce Allah(c.c): " Dünya üzerindeki hiç bir varlık boşa yaratılmamıştır. Hepsinin bir yaratılış amacı vardır." Ben bir çok kez ölümden dönen biriyim. Birazcık anlatıyım size nasıl olduğunu. Ben 6 aylık doğmuşum ve 700 grammışım boyumda epey küçükmüş. Ve doğduğumda kalp atışım yokmuş beni öldüm sanıp bir kenara atmışlar morga kaldırmak için ve annemi kurtarmaya yoğunlaşmışlar. Annemi kurtarmışlar ve tam gidecekleri zaman ben parmağımı oynatmışım bir hemşire farketmiş beni ve bana hemen gerekli müdahaleyi yapmışlar. Tabi bu kadarla kalmadı yaşadıklarım. Erken doğduğum için bir çok sorunum vardı. Bu yüzden çok ameliyat geçirdim. Ve her ameliyata girdiğim zaman anneme söylenen söz şuymuş:" %1 yaşama %99 ölem ihtimali var yine de ameliyata izin veriyor musunuz?" Demişler her ameliyata girdiğimde ailemde onaylamış çünkü başka çareleri yokmuş. Ve hepsinden de sağ salim çıktım. Tabi gelecek zamanlarda hep zorlandım gerek hastalıklarım,gerek ameliyat izlerim olsun. Ama kendimi şuna inandırdım. Madem bu kadar çok ölümden döndüm Allah(c.c) ölmeme izin vermedi demek ki güzel şeyler yaşayacağım. Gerçi bazen bu bile etki etmiyor. Daha güzel şeyi görmedim sanırım daha zamanı değil. Güzel günler göreceğiz ama sabretmemiz gerek. İnşallah bu kadar acıya değer.Ben yine ölümü bekliyorum.  Kendinize iyi bakın sizi seviyorum. Unutma sen İNTİHAR ODASISIN.

Ölümü BeklemekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin