(bölüm adını niye böyle yaptım ben bile bilmiyorum neyse iyi okumalar)
Bugün rüyamda G Dragonla evleniyorken kafama bir terlik yedim. Kadın bir bekle evet diyek sonra döversin ama yok şimdi dövmek zorunda bende vücudum daha fazla morarmadan uyandım anlamıyorum annem beni dövmekten zevk mi alıyo. zaten sevgili kocacığım(!) da gitti...
Annemi odadan attıktan sonra banyoya gidip işlerimi hallettim ve uçarak mutfağa geldim. günaydın faslını atladım yemeğe daldım.
Annemin işini devralan babam:
-bugün okula kayıt yapmaya gidicez. sakın bana ben koca parası yiğcem deme adamada yazık onuda düşün biraz.
Zengin bir ailenin fakir cocuğu olan ben :
baba okuyupta bi yere gelebileceğimimi sanıyonuz. ben sadece daha fazla üzülmeden karlı çıkma yolunu arıyorum.
Herşeye maydonoz olan kadın:
kız haklı okusada bir yere gelemez.
Yürek yutmuş babam:
bende biliyorum bi yere gelemeyeceğini sadece elalem cahil demesin diye dedik.
ben bunu bi düşünüyim biraz bekleyin hele
kahvaltı bittikten sonra sonra okula geldik.aslında okul uzaktan güzel duruyo ama böyle baya uzaktan. müdür kılıklı hayatla bağını koparmış zavallı adam bişeyler geveledikten sonra okulu bir güzel gezdik. şimdi sıra forma almada malum bizdede biraz göt korkusu varda formada amma fiyakalı bide farkettim benim şu hayattaki en pahalı kıyafetim okul forması her okul değiştirdiğimde babam iflas edecekmiş gibi geliyo.
~~~
~~~~
~~~~~~
Zor bela annemle babamı eve gönderdikten sonra Seul u gezmeye başladım. hiçbirşey bilmiyom nereyi gezeceksem neyse yine çok düşündüğümü farkettim. hemen bi taksiye atlayıp SM binasına geldim. malum başka biyerin adını bilmiyorum. SM binasına gelince içeri girmeye çalıştım ama tabiki giremedim. çünkü önüme iki ayı çıktı. sanırım bunlar güvenlik görevlisi.
- tabi güvenlik görevlisi başka ne olabilirdi ki ??
- Aaa iç ses hoşgeldin niye bu kadar geciktin ??
-şu yazar denen ne olduğu belirsiz varlık bana bir rolü çok gördü.yalvar yakar anca geldim.
-Şştt yazara söz etme bak birazdan beni şu koca binanın içine sokacak .
YAZAR: nah beybisi.
-alacağın olsun yazar ne olurdu sanki exo ile evlensem ne olurdu jonior exocuklar yapaydık
YAZAR: tamam tamam seni içeri sokarım ama devamı için söz veremem.
- hele sen beni beni bi sok ben hallederim gerisini
YAZAR: pek güvenemiyorum ama tamam
Ben tam umidi kesmişken karşıma yüzünü saklamış birini gördüm. bu yazarın gönderdiği kurtarıcı diye düşünerek koşarak yanına gittimve iki ayıyı ispiklemeye başladım ama sanırım Türkçe konuştum çocuk bana 'mal mısın' adlı bakışını atıp kolumdan çekmeye başladı. binaya girince kolumu bıraktı ve:
- dua et yazara söz verdim. ve yazar yazmaya üşendiği için sana kim olduğumu göstericem .dedi ve yüzündeki maskeyi çıkardı.
- A-a-ama sen..............
umarım beğenmişsinizdin eğer bi hatam olduysa affedin.