Güneş ışınlarının yüzüme çarparak gözümü kör etmesiyle hayatıma lanet ederek uyandım.
Ocak ayında ne güneşi ya. Ben sadece uyuyabiliyorum diye uyanmamaya çalışıyodum. Ama bu sarı aptal gözümün görme yetisini neredeyse yok etti.Moralini bozmak istemem ama........
Ne morali moral mi kaldı bizde
............Bugün pazartesi
Bende diyom niye bişeylere lanet ederek başladım diyor- NE DEMEK PAZARTESİ
-Ne böğürüyon sabah sabah
-anne bugün pazartesi
-Evet.Dizimin yeni bölümü var. En son kız ameliyata alınmıştı. Acaba ne olcak? Bide yemek hazır. Hazırlan tıkın ve git.
-Anne bana niye bunu yapıyon niye normal anneler gibi derdimi anlamaya çalışmıyosun ki .... O kızın ölmiyeceğine adım gibi eminim.
-Susta hazırlan geç kalacaksın sonra
-Nereye?
- Ebenin nikahına yavrum ebenin nikahına.
Annemde bozdu kendini iyice yani ebemide bi yere katmasa ölür.
Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra Usain Bolt hızıyla mutfağa koştum.-Menemen mi o?
-Evet yede git
-Anne?
-Efendim
-Ben evlatlık mıyım?
-Evlatlık olsan seni mi seçerdik?
- Ooooo hanım laf soktu
-Baba
-hı
-Pes ben gidiyom ne halt yerseniz yiyin
-Anneyle böyle konuşulmaz bacaklarını kırarım senin
-Kalbim kırıldı bacaklarım kırılsa ne yazar
-dırırımdırırım
Tam filmlerdeki gibi artislenip evden çıkacaktım ki ..
- baba para verir misin-Hani gidiyodun sen niye döndün
-Nedeni yusuf emre (hani şu ikiyüz lirada olan var ya) çok seviyom onu-kızım olmaz. Okulda başına bişey gelir. Koskoca yunus Emre oralarda harap olur.
-Ama bana para lazım.
-Al sana bi aydın sayılı ( 5 Tl)
-Yanınada bi mimar kemalettin (20 tl)
-Nah sana kemalettin
-Ama ama ama ama ama ama
Daha fazla diretirsem aydınıda alamayacağımı bildiğimden babamın elindeki parayı alıp kaçtım. Ama sanmıyorum 5 liranın benim suyuma bile yeteceğini......
Sonunda okula geldim. Ama bugün pazartesi olduğunu unuttuğum için törene erken gelmiş oldum. Şimdi iki saat ayakta dikilicem
-Allah ım neydi günahım-Gözlerin büyük tüm suçun bu
-ha
- Merhaba ben btob den chansub
Zaten biliyorum .
- Ne?
- Bende Gamze
-Tanıştığıma memnun oldum
-Bende ^-^
Biraz daha Konuştuktan sonra lanet müdür lanet mikrofonu lanet eline aldıktan sonra lanet konuşmasına lanetli bi şekilde başladı.
Bir yıllık lanet kelimesini on saniye de harcadın
Kes lan tirrek
Tamam lan ne kızıyon
Kızarım tabi
Tamam kes
1 saat 45 dakika sonra marşı okuyup sınıfa girebildik.
~~
~~~~
~~~~~~
Okulda şöyle böyle bittikten sonra eve gitmedim. Ne bu gün EXO' nun çekimi var. Reklamın çekileceği yere gitmek için taksi bekliyorum... Hala bekliyorum... Hala bekliyorum dizilerde karakterler kapının önüne çıkmadan taksi oraya gelir ama benim taksiye ihtiyacım var ya önce bir yerlerimin donması lazım..........
Neyse sonunda bir tane taksi geldi. Hemen taksiye binip -çünkü arka tarafım dondu- taksiciye adresi verdim. Sonra kulaklığımı takıp Super Junior Mr.Simple dinlemeye başladım.O Super Junior mu? Kyunhyun benim.
Oha iç ses birşeye de atlama... hem sana Kyunhyun' u veremem.
Neden?
Canım istemiyo.
Peki
Sonunda geldik. Evet geldik çünkü yol boyunca iç sesim beni hiç yalnız bırakmadı. Birlikte Kyunhyun donghae kavgası ettikte biraz.
Evet sonunda binaya girdim. Ama nasıl bir havayla girdiysem artık millet bana bakıp duruyor. Nedenini anlamadım ama neyse...
Sonunda dayanamayıp orada duran güvenlikçi abiye sordum:
-neden millet bana bakıp duruyor?
-sen şu restorant da fare var diye olay çıkaran kızsın ya buraya da fare var demeye mi geldin onu anlamaya çalışıyorlar.
-ha.ha güleyim de boşa gitmesin
-gül sen gül.... Gerçekten buraya neden geldin?
-Sinan Demir' i görmeye geldim
-neden?
-çünkü babamı görmek istiyorum
-Sinan Demir senin baban mı?
-hee. Napcan şimdi fare diye mi bağıracan yoksa fare var demek istediğini mi anlamaya çalışıyon (Qãpäķ)
-Be-ben ben Özür dilerim
- Dileme özür falan çekil önümden
Yalnız bütün şirket işi gücü bırakmış bizi izliyo. Sonra hepsi birden Özür dilemeye başladı. Tabi bende ego yapıyorum.
- Ooo kimler gelmiş.
- ooo baba nasılsın işler nasıl gidiyor?
- Iyiyim. İşlerde iyi gidiyor ama sen neden geldin??Çünkü exonun çekimi var
-Şey babamın işyerini merak ettim hazır yolumun üstündeyken bi bakıyım dedim.
-İyi etmişsin hadi odama gidelim de konuşalım
-Tamam
Güvenlikçiye dil çıkarıp babamı takip etmeye başladım.
Odaya gelince onları gördüm.....
Uzun zamandır bölüm yazmadığım için özür dilerim hem okul hem üşengeçliğim saolsun ^-^ Umarım bölümü beğenirsiniz.
Medyaya söz bulamıyorum siz istediğiniz gibi yorumlayın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim ♥ ♡ ♥ ♡