Parti

311 11 0
                                    

Ali:
Odama gittim ve kapıyı kilitledim. Sırtım yine mahfolmuştu. Selin denen kız çok sinirime gitmisti. Tamda uğraşılcak birilerini ariyordum. Bu akşam babamın ve müstakbel karısının yeni iliskilerinin partisi... Vee tabiki selinde orda olucakti.
Selin:
Ayyy aksam parti varr. Çok heyecanliyim. Neyse şimdiden hazırlanmaya basliyim ben.
Nazlı:
Ya parti ne be!! Bide başımıza parti çıktı ıyy ora şimdi kalabalık olur. Herkesin gözü de üzerimizde olur ne de olsa Haluk kişisinin yeni eşinin kızlarıyız...
Selin:
Saçlarımı açık bırakıp dalgalandirdim ve mini bir toz pembe renginde elbise giyindim elbisenin gogus kısmında küçük taşlar vardı. Ovv aynaya baktığımda bir harika gözüküyordum.
Topuklu ayakkabimida giyindikten sonra merdivenlerden inmeye basladim. Vee nazlıyla karsilastim. Hala üzerini giyinmemisti. Aslında giyinmisti ama yırtık kot ve tişört of nazlı of bu ne be böyle biz Mertoğlularin bizim için hazırladığı parti var diyoruz bunun giydiği şeye bak umursamiyor bile...
S:Hayırdır bu ne hal?
N: Noldu süslü beğenmedin mi ?
S: Beğenmedim canım git üzerine adam gibi birşey giy.
N: Kızım ne diyorsun sen ya kapa çenenii!!!!
S: Tamam arızaa
Diyip güldüm ve parti başlamıştı bile...
Ve ben durur muyum? Hemen alişlerin yanına gittim. Orda bi çocuk ağzı açık bana bakıyordu o kadar mi güzel oldum ? Ayy tabi ki çok güzel oldum :D
E: Selam guzellik ben Emre
S: Selam bende Selin diyip yapmacık bi şekilde güldüm.
E: Dans edelim mi?
S: Olurrr.
Dedim ve dans etmeye başladık. Çocuk çok fena sayılmaz ama Ali kadarda değil. Of selin aklına Ali nerden geldi şimdii gözüm Aliye ne kadar kaysada daha fazla *ını kaldırmamak için bakmamaya çalışıyordum. Zaten kalkıp biraz daha kalksa ne olur acaba ?? :D
Ali:
Selin emreyle dans ediyordu. Yılışık kız. Ama güzel olmuştu hatta baya güzel olmuştu. Durmadan onu suzuyordum. Lan Ali kendine gel olum. Neyse planım hazırdı bileeee...
Tuğce: Bu kızın bugün aliyle işini bitiricez. Şuna bak salak kız hemen emreyle dans etmeye başlamış. Seni mahfedicemm...
Ali:
Selinin sarhoş olması için elimizden geleni yaptık ve başardık şimdi sıra onu havuza atmakti.
Selin:
Beynim yanıyor. Bulanık görüyorum herşeyi... Aliler bana mi gülüyor ? Onun işi mi yoksa ? Saçma sapan gülmeye basladim ve havuzun kenarında yürümeye basladim ‚ kafam iyice gitti ve bayılip havuzun içine dustum.
Ali:
Lan bu kız harbi salak. Biz onu aticagimiz yere kendi düştü. İsimizide kolaylaştırdı. Video çekmeye basladim. Ama o hala suyun içindeydi. Noluyor be niye sudan çıkmadı bu ? Biran herkez ;
X: Selinnnnnnnnnnn!!!!!
Diye bağırdı ve kendimi havuzda buldum...

AŞKIN GÜCÜ ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin