İyi okumalar..
Hoşçakalın!
Poyraz Çağlayan
Barı bulmamız beş dakika kadar sürmüştü. İçeriye girdiğimizde yoğun sigara dumanına karışmış ter kokuları, insanların üstlerine sıktıkları deodorant ve parfüm kokusunu bastırmıştı. Lobiden el sallayan Okan'ı gördüğümde refleks olarak Asya'nın elini tutarak oraya doğru ilerlemeye başladım. Yanlarına gelir gelmez Asya hemen elimi bıraktı. Kaşlarımı çattım bu haline.
''Poyraz Bey sonunda teşrif edebildi.'' dedi Sunay. Kafamı iki yana sallayarak yamuk gülüşümü attım ortaya.
''Çocuklar tanıştırayım bu Asya.''
''Selam Asya.''
''Güzel hatunmuş.''
''Selam.''
''Sevgilin mi Poyraz'ım?''
''Selam.''
Her birinin ağzından farklı bir cümle çıktı.
''Asya bunlarda; Okan, Ilgaz, Tolga, Beyza ve Sunay. Beyza ile Ilgaz, Sunay ile de Tolga sevgililer.''
''Poyraz da benim sevgilim oluyor Asya.'' dedi sesini incelterek Okan. Kafasına ağır olmayan bir şekilde vurdum diğerleri kahkaha atarken.
''Selam.'' dedi Asya'da hafif gülüşüyle.
Diğerleri kenara kayarak bize de ye açtığında, yanlarına oturduk. En köşede Tolga, onun yanında Sunay vardı. Sunay'ın bu tarafında Beyza onun yanında da Ilgaz vardı. Ilgaz'ın yanında Okan, Okan'ın yanına Asya, diğer köşeye de ben oturmuştum.
Diğerleri konuşurken, dikkatimi Asya'nın kıyafetleri çekmişti. Üzerindeki lacivert tişörtün altına siyah bir tayt giymişti. Bileğinde üç tane bileklik vardı. Bordo, tişörtüyle aynı renkte olan iki tane de lacivert bileklik. Saçlarını sıkı bir at kuyruğu yapmış ve mavi gözlerini daha da ortaya çıkaracak bir göz makyajıyla hafif bir tonda ruj sürmüştü.
Onu izlemeyi bırakıp bizimkilere döndüğümde bir konuya güldüklerini gördüm. Sunay bu sırada bana bakıp göz kırpmıştı. Şaşkın bakışlarımla ona bakarken, yanlış anlamasını herkesin ortasında nasıl açıklayabileceğini düşündüm.
Sunay 20 yaşındaydı. Olmayan kız kardeşim gibi severdim onu. Aysun Teyze'nin de torunuydu aynı zamanda. Tolga'yla ben tanıştırmıştım, oda bizi Beyza'yla tanıştırmıştı. Beyza'yla Ilgaz çok eskiden beri sevgili oldukları için Ilgaz gruba öyle dahil olmuştu. Başlangıçta Okan, Tolga ve benden oluşan üç kişilik grubumuz, onlarla altı kişi olmuştu. Çoğunlukla boş zamanlarımızı birlikte geçirirdik. Okan benim gibi psikologdu. Aynı üniversiteden mezun olmuştuk. Tolga, babasının şirketinde çalışıyordu. Beyza ile Sunay daha üniversitede okuyorlardı. Ilgaz da bir basımevinin müdürüydü. Sessiz sakin bir yapısı vardı ve kitaplara gerçekten büyük önem veriyordu.
''Ee Asya okuyor musun sen de?'' dedi Sunay meraklı bir sesle.
''Evet üniversite ikinci sınıfım. Ama dışardan okuyorum.''
''Hangi bölüm?''
''Hukuk.''
''Bende Radyo, Televizyon ve Sinema ikinci sınıfım.''
''Dışardan mı okuyorsun?''
''Evet.''
Onlar konuşmaya dalmış konuşurken, ben de etrafı izliyordum. Herkes dans pistine çıkmış, boy gösteriyordu. Kenarlarda oturan öpüşen çiftlerden bazıları dışarı çıkıyor, bazıları da üst kata gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOG ♛
RomansaBen Poyraz ÇAĞLAYAN. Bir çok kızla takılmış ama kendine uygun birini bulamamış 24 yaşında bir psikoloğum. Hastalarıyla arasındaki ilişkileri iş dışına pek taşımayan ama hayatıma giren renkli çoraplı kızla her gün buluşmaya başlayarak tüm dengesini a...