Χωρίς Ταμπέλα

201 8 0
                                    

Ο ύπνος ηταν βαρύς και πολύς. Κοιμήθηκα στις 4μ.μ που φτάσαμε και ξύπνησα στις 10. Που να βρω υπνο μετα; Γενικα μου αρεσει η νυχτα, η νυχτερινή ζωη και το σκειτ, γι αυτο παντα το παιρνω μαζι μου, γι αυτο βγηκα να δω αν εχει κανενα καλο μπαράκι στην πόλη.

Ο Καναδάς ειναι μεγαλη πόλη, αλλα η γειτονιά μου ηταν απομονωμένη απο όσο εβλεπα, γι αυτο εκανα πολυ δρομο μεχρι την κεντρική πλατεια. Όσο εκανα σκειτ και 'ρολαρα' στους δρόμους το ματι μου έπιασε ενα περιεργο μικρο κτήριο χωρις ταμπέλα. Σταμάτησα και πλησίασα και αντίκρισα ενα παράθυρο. Μεσα στο δωματιο που εβλεπα απο το παράθυρο βρισκόταν ενα κρεβατι. Με κόκκινα δερμάτινα σεντόνια και ελάχιστο φωτισμό. Κάποια στιγμη μπαίνει μεσα ενα αγορι, περίπου στην ηλικια μου και ξαπλώνει σε εκείνο το κρεβατι βγάζοντας την μπλουζα του αγχωμένος. Ύστερα έρχεται μια κοπελα, με ελάχιστα ρούχα πανω της. Πλησίασε το αγορι μπουσουλώντας προς το κρεβατι και άρχισε σιγα σιγα να βγαζει το εσώρουχο της. Ομως πρώτου το βγάλει ενας security με εντόπισε να κοιτάω και μου ειπε να φυγω.

Αυτο ηταν περιεργο. Δεν ειχα ξαναδεί τέτοιου είδους  δωματιο απο κοντα. Ξέρετε τι εννοω. Μετα πηγαίνοντας στην πλατεια ειχα αυτο το σκηνικό στο μυαλό μου συνεχώς. Ομως το 'ξεχασα' όταν έφτασα στο πρώτο μπαρ που βρηκα μπροστα μου. Εκει που αμεσως μπηκα. Ηταν ενα ωραιο εμφανισιακά κέντρο διασκέδασης, αλλα ηταν μακρια απο το σπιτι μου οποτε καταλαβα οτι δεν θα το βλεπω και συχνα.

Ηταν ωρα να γυρισω.

New HabitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz