Αποφυγή

188 6 0
                                    

Όσο η Τζειν ηταν μεσα εγω προσπαθούσα να κρύψω την ύψωση αυτη για να μην ρεζιλευτω η Προδοθω αλλα δεν ειχαμε καν έπιπλα στο σπιτι οποτε δεν ειχα μερος να κρυφτώ. Άκουγα τα βήματα να ερχονται απο μεσα και η καρδια μου χτύπαγε όλο και πιο δυνατά. Μεχρι που έφτασε η Τζειν και με βρήκε στην γωνία του σαλονιού γυρισμένο ρωτώντας με τι κανω.
Απαντησα.. 'Εμμ φτιαχνω μια ρωγμή στον τοιχο' αλλα εκεινη ηδη είχε καταλαβει τι εκανα και εφυγε τρεχοντας απο το σπιτι τρομαγμένη.
Και μετα άρχισα να σκεφτομαι τρόπους να φυγω απο την πόλη, μην πω και χώρα..

Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζι της της επόμενες μερες αλλα εκεινη δεν απανταγε στα μηνύματα, στο κινητο, στην ταξη ούτε που με κοίταζε και με απέφευγε συνεχεια απο παντου.

Ένιωσα οτι ενα κεφάλαιο στην ζωη μου τελειωσε και ο λόγος ηταν εκεινη. Πίστευα πως ποτε δεν θα ξαναεβρισκα τετοιο Ανθρωπο. Τοσο όμορφο πλασμα.. Ώσπου μια μερα την πέτυχα στον δρομο και της έπιασα  χερι .
Εκεινη με κοίταξε απορημένη και προσπάθησε να φυγει αλλα δεν την αφησα. Της ζήτησα συγγνώμη αλλα εκεινη απλα απαντησε 'δεν καταλαβαινεις' και εφυγε τρεχοντας.
Τι δεν καταλαβαίνω; Τι;
Την μαλακια που εκανα;
Έσπασα το κεφάλι μου τις επόμενες μερες για να βρω τον τοσο τεράστιο λογο που δεν μου μιλάει πια.

Αλλα δεν έβρισκα ποτε απαντηση στην ερώτηση που έθετα στον εαυτο μου.

Τι έφταιγε;

New HabitsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora