Το άδειο ραφι

194 7 0
                                    

Η Τζειν φαινόταν ταραγμένη και μου ειπε να περασω μεσα να μιλήσουμε.
Εγω μπηκα στο σπιτι και με το βλέμμα μου προσπαθούσα να δω εάν βρίσκονταν εκεί οι γονεις της, αλλα δεν εβλεπα κανενα στοιχείο.

Εκεινη εκλεισε την πορτα και πηγε επάνω, στο δωματιο της. Εγω περίμενα λιγο και πηγα απο πισω της και την ακολούθησα μεχρι το δωματιο της, όπου εκεινη εκλεισε δυνατά τη την πορτα στα μούτρα μου. Εκει κόλλησα. Δεν ηξερα τι να κανω.

Χωρις δευτερη σκέψη χτύπησα την πορτα της. Εκεινη δεν αντέδρασε, και ειπα να χτυπήσω αλλη μια να δω μηπως άλλαξε κατι απο το πουθενα. Αλλα ούτε τοτε άλλαξε. Προσπαθούσα εγω να καταλάβω τον λογο που εγινε αυτο, αλλα δεν έβρισκα λόγους. Όσο σκεφτόμουν εκεινη ξαφνικα άνοιξε την πορτα και με πλησίασε λέγοντας βαριεστημένα, 'μπες μεσα'. Και αυτο εκανα.

Εγω μπηκα στο δωματιο και έριξα μια ματια γύρω μου. Ειδα το δωματιο της, τον χώρο που την εκφράζει. Ηταν άσπρο, με λιγο απαλό γαλάζιο, με ενα μεγαλο παράθυρο στην άκρη του δωματίου, συνδεδεμένο με το κρεβατι της, το οποίο ηταν στρωμένο στην τρίχα. Λείο. Είχε ενα μικρο γραφείο διπλα στην τεράστια λευκή βιβλιοθήκη της, η οποία ηταν γεμάτη με βιβλία, όπου αυτο μου εδωσε την αφορμή να την ρωτησω για να ξεκινήσω κουβέντα: 'διαβάζεις;'

'Πολυ, απ'οσο βλεπεις.' Απαντησε.
'Ποιο ειναι το αγαπημενο σου;' Ρωτησα.
'Δεν εχω αγαπημένα, για να τα εχω στην βιβλιοθήκη μου, μου αρέσουν ολα'.
Ύστερα αντίκρισα ενα μικρο ράφι διπλα στο κρεβατι της το οποίο ηταν άδειο. Και την ρωτησα πως και δεν το εχει γεμίσει ακομα.
Εκεινη ειπε πως δεν εχει βρει το κατάλληλο βιβλίο για να του δώσει αυτη τη θέση, διότι ηθελε να βαλει μεσα το πρώτο αγαπημενο της βιβλίο.

'Και ξερεις κατι; Νομιζω πως το εχω αγοράσει ηδη.' Ειπε.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 17, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

New HabitsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora