6.BÖLÜM

53 13 0
                                    

Okurcanlar kusura bakmayın çok zaman oldu yeni bölüm yayınlamayalı. İşler güçler yeniden üniversiteye başlıyorum falan yoğundum çok. Hepinizden özür dilerim.

Seviyorum sizi...
Iyi okumalar...

**********

"Sen nereye?"

"Yediğim haltları düzeltmeye"

"Bende geliyorum, bu halde araba kullanamazsın"

"İyiyim ben, sen dediğimi yap"

Deniz son cümlesinden sonra koşar adım kapıya yöneldi. Kapıdan çıkıp arabasının olduğu yere doğru koştu. Cebindeki anahtarları bulup kapıları açtı. Yüzündeki belediye çukuru gamzeleriyle kocaman gülümseyerek arabaya binip hızla Özgür'ün evinin yolunu tuttu.

Ortada kırılan bir kalp vardı ve bunun acilen onarılması gerekiyordu. İşte bu, tam da Deniz'in işiydi.

************

Deniz, Emre'yle olan kafaya dank etme konuşmasından sonra bardan çıkmadan önce tüm planını yapmıştı. Önce özür dileyecekti. Çocukluk etmişti. İç sesinin çocukluk değil kıskançlık diyen çığlıklarını duydu...neyse ne diye geçirdi içinden. Önce özür dileyecekti, sonra onu neşelendirip keyfini yerine getirmek için elinden geleni yapacaktı. Ne yapması gerektiğini biliyordu da nasıl yapacağıyla ilgili fikri yoktu. Sesli düşünmeye başladı.

"Özür için...özür için... ?"

"Hmm tabiki de çiçek, klasik ama etkili" kendi kendine sorular sorup, mantıklı cevaplar bulmaya çalışıyordu Deniz.

"Neşelendirmek için...?"

"Müzik?"

"Müzik mi? Ne dicen kıza, şurdan bi oyun havası açta kurtlarımızı dökelim bea mi dicen? Cık...Olmaz."

"Kumsal cadısı olsa üzülünce ne yapar? Heh işte böyle düşün oğlum.Kadını kadın gözüyle bakarak anla, felsefe bu unutma. Düşün oğlum Deniz, düşün"

"Tabi ya nasıl unuturum. O lavuk Cem geçen yaz Kumsal'ı fena kızdırmıştı ne yapmıştı gönlünü almak için?"

Hemen telefonu eline alıp Kumsal'ı aradı. Beşinci çalmadan sonra açıldı telefon

"O telefon neden açılmıyo saatlerdir?"

"Sana da merhaba Deniz. Dövseydin?"

"Deniz ne lan, abi dicen abi. Sen iyice soğuk İngilizler gibi oldun bakıyorumda. Hem çemkirme abiye"

"Ay ne çemkircem be, her zaman ki halim. Kendini yaşlı hissetme diye Deniz diyorum. Sen halinden memnunsan sıkıntı yok yani. Nasılsın? Özledim ben seni ya"

Deniz'in siniri hemen geçmişti. Kardeşinin cıvıl cıvıl sesi, neşelendirmişti Deniz'i"

"Bende çok özledim fıstık, ilk fırsatta kaçıcam yanınıza"

"Süper. Bu arada okuldaki kızlar seni sorup duruyo ona göre"

Deniz'in yüzünde piç bir sırıtma oluşma.

"Beklesinler biraz daha, ben senin için gelicem güzelim"

"Abilerin kralı be"

"E öyleyimdir bebeğim. Neyse bırakalım geyiği şimdi, Kumsal sana ciddi bi şey sormam lazım"

"Kumsal dedi, ciddi dedi,geliyo bomba, hadi hayırlısı"

"Zevzeklik yapma Kumsal, aç kulaklarını iyi dinle şimdi beni. Biri seni çok üzdü, ne yapsa affettirebilir kendini?"

Ben Odun Seviyorum Canım #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin