Sabahın on ikisinde annemin hadi Thomas uyan demesiyle uyandım.Uykudan kalktığımda saçım başım darmadağın haldeydi.Ama yinede içimde bir heyecan vardı çünkü bugün arkadaşlarımızla ilk kampımızı yapacaktık.Ve annem; Hadi tatlım kahvaltıya diye çağırmıştı.Kahvaltı etmeye oturduğumda masada sessizlik vardı bende tabağıma bakarak yemeye devam ettim.Neden sessiz duruyorlardıki her zaman sofrada konuşurlardı.Babam kahvaltısını edip sofradan kalktı kalkarken anneme ve bana sarıldı ve görüşürüz diyerek işe gitti.Bizde annemle kahvaltımızı etmeye devam ettik ama yinede hala aynı sessizlik vardı.Ben biraz utangaç bir tiptim bunu söyleyeyim.Kahvaltımı ettikten sonra arkadaşlarımla buluşmak için hazırladığım çantamı aldım annemi öptüm ve yola çıktım.Arkadaşlarım beni kapımın önünde bekliyorlardı.
Jason benim en iyi arkadaşımdı komik ve espirili bir çocuktu bebekliğimizden beri annelerimizde arkadaş olduğu için bizde arkadaşız.Kendisi siyahi bir çocuktu siyah saçlı kahverengi gözlü benden biraz uzun biriydi.Elena ise selam dedi.Çocukluğumdan beri ondan hoşlanıyordum ama o benden hoşlanıyormuydu bilmem.Matty ise benim boylarımda kumral kahverengi gözlü bir çocuktu o da Naber dedi bende hepsiyle selamlaştıktan sonra yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Monster 1.Bölüm
Teen FictionDört arkadaş bir gece kamp yapmaya çıkmıştır fakat olacak ilginç şeylerden onların haberi yoktur.