part14

184 14 0
                                    

Author P.O.V.

Bomi duduk di atas lantai sambil memeluk lututnya...sambil itu dia menangis..tiba tiba tap!tap!tap! Bunyi tapak kasut berjalan menuju kearahnya..bomi menganggkat kepala nya.. dia terkejut..

"Kau memang x guna!!*angkat bomi dengan menggunakan kolar baju bomi*KAU!!AKU BENCI KAU POMPUAN!!Sbb lelaki kau buat macam tu!? pompuan jenis apa kau ni!hah!!?
*tampar bomi kuat*kau memang betina x sedar diri!!"marah perempuan itu.

Bomi terjatuh ke lantai.

"Heh!?*sengih*hmm sepatutnya sooyoung tu mati dah sekarang!
Kenapalah aku x langgar dia kuat kuat!?"balas bomi.

"F***ing!!gi m***os kau pompuan!!"kata yuri.

Bomi yang mendengarnya berasa marah lalu bertukar menjadi raksasa hodoh..Yuri terkejut..

"Kau..kau raksasa!?"tanya yuri.

"Yes...for you information lebih baik kau lari sebelum kau mati dalam tangan aku!!!''balas bomi.

"*terkejut bertukar ke sengihan* hah!?huhuh hahaha kau nak bunuh aku?cis!!kau x setanding aku!!"kata yuri lalu berjalan keluar kelas.

Tiba-tiba raksasa(bomi)meyerang yuri dari berlakang hingga menyebabkan yuri tercampak ke bawah.Yuri menjadi berang lalu bertukar kepada blackpearl.Yuri melawan balik raksasa itu..tanpa yuri sedari exo & snsd sedang menyaksikan pertarungan itu.Yuri kehabisan tenaga kerana menggunakan tenagannya ketika berlari tadi.Raksasa itu smirk kepada yuri lalu hendak menyerangnya yuri hanya memejam matanya sambil menyerah pada takdir tetapi ada 'seekor' serigala putih menghalang.
Yuri membuka matanya dia terkejut akan sekumpulan serigala hitam & putih menlindungginya dari raksasa itu.

"Chagi~okay?"tanya serigala putih yang selamatkan nya tadi.

"Oppa?oppa serigala jadian?" tanya yuri balik.

"Yes~and you are my blackpearl 。^‿^"kata kai.

Mereka berlawan dengan raksasa itu sehingga titisan darah yang terakhir.

(Apasal pulak ada pertarungan ni? -_- ni cerita kekasih ke cerita lawan? hah!readers mesti peningkan?kalau nak tahu apa sebenarnya berlaku...jom kita sambung!!)

Selepas pertarungan itu snsd(kecuali sooyoung) berjalan kearah exo & yuri.Muka mereka sangat marah..ahli exo & yuri menjadi serba salah.

"Yul...n exo..apa semua ni?" tanya Taeyeon.

"Aghhh...taenggo sebenarnya kami dari puak Wolf.Kami turun ke dunia manusia sbb kami nak menjalankan misi rahsia.."balas baekhyun.

"What!?misi rahsia?puak wolf? Apa ni?aku x paham lah.."kata Jessica.

"Yee..betul cakap baekhyun hyung~misi kami mencari blackpearl n lindunginya..tapi x sangka.."kata tao dipotong oleh kai.

"X sangka my yeoja chingu is blackpearl yang kami cari selama ni..*tarik yuri & memeluk bahu yuri*kan chagi~"sambung kai.

Yuri hanya mendiamkan diri..

"chagi?chagi ah!yuri shi..yuri..Bangun..."panggil kai.

Yuri tersedar dari tidurnya.

(Laaa..mimpi rupanya..patutlah..)

"Hmm oppa kita kat mana ni?mana yang lain?"tanya yuri.

"Kita dalam kereta depan hospital sayang~diorang semua dah masuk pergi lawat sooyoung chagi x mahu masuk?"tanya kai.

"Mestilah nak!tapi apa terjadi kat yuri oppa?yuri x ingat apa apa.." tanya yuri.

"Jinjja!?it's okay nanti ingat lah tu..chagi tidur je tadi~''balas kai.

"Ahh~arraseo oppa let's go!!"ajak yuri lalu menarik tangan kai masuk ke dalam hospital.

~flashback~

Yuri berlari ke kelas apink dia mencari kelibat bomi & the geng selepas puas merantau yuri terjumpa bomi sedang menangis sambil memegang lutut terduduk di atas lantai..yuri smirk..

"Mana kawan baik kau!?dah tinggal kan kau ke?"tanya yuri.

Bomi mengangkat kepalanya.. sambil menangis ia berkata.

"Huhu kawan baik aku tinggalkan aku sbb aku buat kes sampai melibatkan polis..diorang x nak kawan aku sudah..aku lonely sekarang.. huhuhu"balas bomi.

"Huh!?jinjja?hahah padan ngan muka ngko sapa suruh buat jahat*jeling*ehh dengar sini... kalau ada apa apa terjadi kat soo siap kau pompuan!!baik kau serah diri sekarang polis otw nak mai!!"kata yuri.

"Huhu..hmm..nope!!"balas bomi selamba..

"Ish kau memang..nak ken..*talifon bunyi*dae..arra chagi nak turun lah ni sekejap ye oppa...kbye*tamat panggilan* kbye...aku nak pergi kat namja chingu aku ngan kawan baik aku selamanya...bye mrs.lonvil (lonely+evil)''kata yuri lalu berlari turun ke bawah...

Selepas beberapa minit ambulance n polis sampai..ambulance membawa sooyoung ke hospital.. anggota polis berjalan menuju ke arah snsd & exo..

"Okay..sekarang kawan kamu sudah di hantar ke hospital kamu boleh melawat nya satgi sebelum tu saya nak tanya siapa call balai polis tadi?"tanya anggota polis aka jungkook XD.

"Hmm saya yang talifon.."balas hyoyeon lalu menggangkat tangan.

"Okay kenapa kamu talifon balai polis?"tanya jungkook.

"Sebenarnya pasal kes langgar lari kawan kami tu..kami tau dah perasalah tu.."kata hyoyeon.

"*terkejut*jinjja!?siapa!?"tanya jungkook.

"Nama dia..."kata taeyeon terputus akibat seseorang perempuan.

"Saya!"balas seorang perempuan dari belakang jungkook.

Jungkook berpaling ke belakang. Snsd & Exo hanya berpaling kearah lain sudah naik meluat tengok muka bomi.

"Saya yang langgar lari sooyoung... tangkap saya..''kata bomi sambil menghulurkan tangan nya.

''Hmm bagus kamu menyerah diri penat pihak polis mencari suspek yang melanggar lari sooyoung mari ikut saya ke balai!"kata jungkook sambil menggari tangan bomi lalu menarik bomi masuk ke dalam kereta polis.

"Cakhaman!(betul ke tidak 'tunggu' dalam bahasa korea author x reti nak eja hehe)boleh tunggu sebentar?saya nak cakap ngan snsd n exo..boleh?"tanya bomi.

''Hmm baiklah cepat sikit saya ada kerja lain nak dibuat..''balas jungkook.

"Arraseo*berjalan kearah snsd n exo*hmm guys mianneiyo about sooyoung aku menyesal sangat selama ni aku nak hancurkan persahabatan korang semua baru aku tau erti sahabat.. sahabat sentiasa ada disisi kita walaupon kita susah atau senang right?macam korang setia ngan sooyoung walaupon sooyoung amnesia..*pandang kris*U..*panggil dengan suara godik*I sayang U tetapi I tau U sayang sooyoung...hmm sebelum tu bila U jumpa ngan sooyoung bagitau sooyoung yang I mintak maaf... ye?*senyum*bye anyeong..*bow & berlalu pergi*" kata bomi.

''Eeuuwww..gelinya aku..I U I U eeuiww ...btw selamat tinggal di lokap ye.."kata kris perlahan tetapi masih boleh didenggari oleh ahli lain.

Selepas,kereta polis berlalu pergi mereka semua ketawa kecuali kris..
Kris terpinga pinga melihat mereka ketawa..

"Asal korang ketawa?"tanya kris.

"Galaxy hyung ni lwak jugak kan?haha"kata sehun sambil ketawa.

''Apasal?"tanya kris lagi.

"X de apa apa lah kris..."balas taeyeon.

"Huh!?hmm what ever.."balas kris.

don't forget meWhere stories live. Discover now