part16

110 6 1
                                    

"Nuna.."panggil Zelo.

"Huh?wae Zelo shi.."balas Sooyoung.

"Are you okay?"tanya Zelo.

"Yes i'm okay..why?"tanya Sooyoung kembali.

"Aah..nothing just ask.."balas Zelo.

"Excuse me..malay/korean please.."kata Sulli.

"Huh?hahah"ketawa Zelo & Sooyoung serentak dengan karenah Sulli.

"Not funny..."kata Sulli sambil pout.

"Arraseo arraseo..Zelo & Sulli let eat?unnie lapar.."kata Sooyoung.

"Huh?you hungry?again?"tanya Sulli.

"Yup!unnie sentiasa lapar..hehe"balas Sooyoung.

"Hahah"

"Jomlah makan..*aegyo*"kata Sooyoung.

"Erkk arraseo"balas Zelo & Sulli serentak lalu mengambil makanan yang dibeli oleh mereka tadi..

Mereka bertiga makan sambil bersembang,gelak ketawa bersama didalam wad itu..mereka berseronok didalam wad manakala di luar wad ada pertempuran besar sedang berlaku..tetapi mereka bertiga tidak tahu apa yang sedang berlaku sedangkan mereka seronok didalam wad itu..selama 20 minit mereka berborak tiba tiba...PANG! bunyi pintu wad itu ditolak kasar oleh seseorang..mereka bertiga terkejut...Sooyoung tidak memandang orang itu..

"Soo!"panggil XXXXX.

"......."tiada balasan dari Sooyoung.

"Soo!!"jerit XXXXX.

"........."masih sama tiada balasan dari Sooyoung..

"Yah!!Soo!!!!!"jeritan XXXXX makin lagi kuat membuatkan Sooyoung bengang.

"WAE!?KAU BUKAN KAWAN OR FAMILY OR MY COUSIN OR MY SISTER OR MY SPECIAL PEOPLE TOO CALL ME SOO!!"marah Sooyoung sesungguhnya dia amat marah akan yeoja itu bersama kawan nya.. & panggilan Soo hanya boleh dipanggil oleh seseorang yang special dalam hidupnya..

"Choi Sooyoung aku mintak maaf.."kata yeoja itu.

"Yes me too"sokong kawan kepada yeoja itu..

"Kitaorang semua mintak maaf atas apa yang terjadi kepada kau..sejujurnya kitaorang x tahu yang sebenarnya Bomi yang langgar lari kau..we are sorry.."kata yeoja yang bernama Eunji..

"Huh?ingat senang ke nuna Soo nak maafkan korang hah!?"tanya Zelo.

"Never mind Zelo*pandang Apink*aku maafkan korang*smile*"kata Sooyoung.

"Jinjjayo!?unnie dah maafkan diorang?unnie ni pelik lah..diorang dah buat teruk teruk kat unnie but unnie senang je maafkan diorang..unnie memang seorang yang pemaaf..that why i love you unnie"kata Sulli sambil mengesat air matanya.

"Gwenchanha sulli...kita hanyalah manusia biasa..berilah peluang kat diorang untuk mengaku kesalahan yang diorang buat...eh?betul ka aku cakap ni?macam salah je ayat?"tanya Sooyoung kepada dirinya sendiri.

"Hahah"mereka semua ketawa mendengar kata kata Sooyoung.

"Nuna sungguh pelik.."kata Minho yang baru sahaja menjejak kaki di atas lantai wad Sooyoung lalu berjalan menuju ke katil Sooyoung.

"Yah!Minho ahh..how dare you!*tarik kepala Minho lalu menyigung(?)kepala Minho*"kata Sooyoung.

"Auww nuna..sakit!!*meronta ronta untuk dilepaskan*nuna lepaskan minho please!.."kata Minho.

don't forget meWhere stories live. Discover now