Skip~
Kelas 4XOXO sunyi sahaja hari ni..kerana beberapa orang ahli Snsd tidak hadir kerana demam.Cuma Taeyeon & Tiffany sahaja yang hadir.Sejak Sooyoung pindah ke Japan mereka semua tak banyak bercakap mahupun berjenaka kerana selalunya ada 'badut' yang akan membuat jenaka & merungut nak makan sepanjang masa..
"So..boring today"kata Tiffany.
"Yes.."kata mereka semua tanda setuju dengan Tiffany.
Tiba tiba..phone Taeyeon berbunyi menandakan mesej baru masuk.
To:Taenggo
From:SooyoungHi!unnie..sihat?yang lain sihat? tengah buat apa?mesti unnie ngan geng yang lain tengah boring kan?sbb x ada Sooyoung disisi....hahahah.Soo kat Japan okay je..you guys dont worry about me..hmm..unnie kenapa Kris x angkat panggilan Soo?dia busy ke?mesti dia ada pengantti Soo..ahh!whatever!Unnie Soo dapat chingu dari Jepun!nama dia Imiko & henry..comelkan nama dia..nanty Soo buat webcam nak buat webcam ngan unnie..kita webcam..ye?Soo rindu korang..that all!bye!saranghae❤
Taeyeon ketawa selepas membaca mesej itu ahli yang lain memandang pelik Taeyeon.
"Wae?"tanya Taeyeon apabila dia sedar akan ada orang sedang memerhatinya.
"Anni..kau gelak macam orang gila je..hahah"sakat Chen.
"Yah!baekki tengok Chen tu..''ngadu Taeyeon kepada namja chingunya,Baekhyun.
"Dah lama dah tengok Chen ni..sampai naik meluat!hahaha"balas Baekhyun.
Semua orang ketawa selepas mendengar balasan dari Baekhyun.
"Dah..dah..Tae kenapa kau gelak sorang-sorang tadi?"tanya Kris.
Taeyeon berhenti ketawa lalu memandang Kris.
"Yah!Kris!kenapa x angkat panggilan phone dari Soo?kau ada perempuan lain eh?"tanya Taeyeon..
"Bwo!Soo call*cek phone*alamak!aku pergi silent lah pulak..jap aku nak call balik.''balas Kris.
"Hmm.."
Kris menelefon Sooyoung tapi x dapat selanjutnya talifon Taeyeon yang berbunyi..Taeyeon mengangkat.
"Soo!"jerit Taeyeon apabila dia melihat Sooyoung di muka skrin talifonnya..
"Hi unnie!"balas Sooyoung.
Tiffany & Exo turut join membuat webcam bersama dengan Taeyeon & Sooyoung.
"Hi Soo!"jerit Exo & Tiffany.
"Omo!!Hi guys..rindu nye.."balas Sooyoung.
"Kau tengah buat ape?"tanya Chanyeol.
"Nothing..oh yes!ni kawan baru aku dari Jepun..Imiko namanya..Imiko ni kawan aku dari korea..Exo & Snsd.."kata Sooyoung didalam bahasa Korea.
"Dia paham ke?"tanya Luhan.
"Dia paham lah..sebab masa kecik dia tinggal di Korea."balas Sooyoung.
"Konichiwa..''ucap Imiko.
"Nae..konichiwa.."balas Exo & taeny.
"Eh!kejap!mana Snsd?"tanya Sooyoung.
"Mereka demam..x datang sekolah"balas D.o.
"La...kesiannya.Suruh mereka makan ubat ikut masa arraseo?rehat banyak banyak..cakap kat mereka yang Sooyoung si raksasa makanan kata dia rindu rakan-rakan yang se'gila' ngan dia..okay? "kata Sooyoung.
YOU ARE READING
don't forget me
Acak-choi sooyoung (snsd) -kris (exo) -choi minho (shinee) -choi sulli (f(x)) -choi jun hong aka zelo (b.a.p -snsd -exo -f(x) -apink -choi siwon (super junior) kalau nak tahu apa ff ini kisah apa?jom baca jangan lupa vote n comment sekali tau...this is...