Onlar bi arkadaşları sayesinde çıkmaya başladılar. Ben de bu sıra da başkalarıyla uğraştım. Bazen ilişkileri çok kötü duruma geliyor ve yardım istiyorlardı. Yardım ediyordum ve onların mutlu olmasını istiyordum. Bi salı günü bu kızın grubundan biri benimle çıkışta konuşmak istediğini söyledi. Tamam demiştim ve çıkışta yanlarına gittim. Hiç oyalanmadan konuya girdiler:
-Sen Atiye'yi mi seviyorsun? (Atiye de bunların grubundan)
-Yok ya ne alakası var o benim kardeşim.
Aslında biraz hoşlanıyordum ama o kadar da ciddi değildim, belki birbirimize karşı daha büyük şeyler hissederiz ve Atiye benim herşeyim olurdu.
-Yalan söyleme. Bakışlarından belli, seviyorsun onu.
-Azıcık hoşlanıyorum ama sevmiyorum.
-Ayarlamamızı ister misin?
-Bilmiyorum.
-Tamam biz konuşcaz sana haber veririz.
Anlamadığım şekilde gelişiyordu olaylar galiba hiç hakim değildim hayatıma. Ertesi gün geldim ve günün yarısına doğru müjdeli haberi şartlı şekilde aldım. Şeyda, Bayram'la bi süre önce ayrılmıştı fakat sonra tekrar barışmışlardı. Bundan Atiye'nin haberi yoktu. Atiye'nin şartı onların da tekrar çıkmaya başlamasıydı. Şeyda bizim çıkmamız için çok çaba gösteriyordu. Ama niyeydi ki? Galiba güzelliği kadar iyiliği de çok fazlaydı. Beden Eğitimi dersinden sonra Atiye'yi sınıfa çağırdım. Çıkma teklifimi ettim o da kabul etmişti. Kendimi onunla çıkarken de çok kötü hissettim. Sanki arkasından iş çevirirmiş gibi hissediyordum. Zaten ilişkimde uzun sürmedi. Bi gece mesaj yazdım ayrılmak için. O bana sabah geri döndü. Ayrılmıştık. Ama Şeyda ve Bayram hala sevgiliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Doktorum
RandomDoktor kalbimde bi çarpıntı oluyor. Ne zaman olduğunu sorarsan: SENİ GÖRÜNCE...