Sürekli Hatalar...

36 0 0
                                    

Aylar geçti. Yeni biri vardı artık hayatımda. Rümeysa. O da zamanında Bayram'ın peşinden koştu. Hatta bu yolda Şeyda'yla kavga bile etti. Tabii ki ben şimdi Rümeysa ile sevgiliyken Şeyda'nın yüzüne bile bakmamam gerektiğini biliyordum. Öyle de yaptım. Harika bi ilişkiydi. Biz sevgiliyken Şeyda Bayram'dan ayrılmış. Nedense kimse de engel olmamış. Keşke biri ellerinden tutsaydı da Şeyda o kadar kötü olmasaydı. Ben Rümeysa ile harika günler geçiriyordum. Taki o güne kadar. Pazar günüydü. Okulda haftasonu kursu vardı ve ben sadece Rümeysa'yı görmek için gidiyordum. O gün yine gittim ve arka arkaya oturmuştuk. Herkes ders dinliyordu biz Rümeysa'yla birbirimize bakıyorduk. Kurstan kaçmaya karar verdik. Dışarı çıkınca birden hava kötüledi. O sırada telefona mesaj geldi. Açıp baktım. Rümeysa kimden diye sordu bir şey diyemedim. Elimden aldı okudu. Sinirlendi mesajı sildi. Sonra bi tartışma yaşadık. Ben onu tramvaya bırakıp geri döndüm. Yolda aklıma mesaj geldi. Kursla ilgiliydi ama benim gözüm kursta kimseyi görmemişti ki. Aslında rastgele bir cevap yazıp attım. Ondan sonra da mesaj atan numarayı kaydettim. Akşam da bir kaç kez mesaj yazdım cevapladı felan. Bir kaç hafta geçmişti. Rümeysa yoktu. Mesaj attım cevapta vermedi. Çok merak ettim arkadaşlarına felan sordum. Hasta olduğunu söyledi ki ben bunu arkadaşından öğrendim. Bu beni çok üzdü ve soğuttu. Canım intikam alırcasına Şeyda'ya yaklaşmak istedi. Rümeysa artık bi bedel ödemeli gibi düşünüyordum. Ama Şeyda'yı kullanırsam kalbi kırılacaktı. Vazgeçtim. Şeyda'yla smsten sürekli konuşuyorduk ve bir gün hiç beklemezken birden konuşmak istedi ve ahiret sorusu sordu. "Bana niye soğuk davranıyorsun?" Olayı anlatınca bayramdan ayrıldığını ve artık bir sorun olmayacağını söyledi. Ben de öyle düşündüm. Ve çok yakın iki dost olmuştuk ki bu sıra da Rümeysa' dan çok soğumuştum. Bi anda nasıl oldu bilmiyorum ama ayrıldık. Uzun sürmüştü ama nasıl oldu anlamadım işte. Galiba ben başkasından hoşlanıyordum. Şeyda'dan...

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin