~1~

492 28 0
                                    

Takže..na začátek bych se asi měla představit: jsem Virginie...jo! jako ten stát. Když mě mamka čekala tak zrovna četla "Hledání Aljašky" a nechala se inspirovat ,diky tomu sem si taky mohla vybrat jméno podle globusu ..no a takhle to dopadlo. Pak máma řekla že si to představovala jinak a tak musím za svoje "krásný" státový jméno musím připisovat i ty původní dvě. Takže jsem Virginie Lili Narcissa.

No jo...jsem čarodějka a tak chodím (nečekaně) do Bradavic. Letos pojedu po páté! Bože! Já se tak těším!! Bohužel tam nejsem za dob slavných pobertů ani Harryho Pottera a dokonce ani Albuse Severuse Pottera. Všichni mě minuli minimálně o generaci. Takže jsem přišla o všechnu tu zábavu. Ale užívám si jí dost o Vánocích! To se schází skoro celá rodina! Hádky mezi dědou Harrym a Dracem jsou vážně k popukání!! No jo ..tak to dopadá když vaši rodiče spojí dva rody co se hooooodně dlouho nenávidí.

Z toho co jsem ted' řekla vyplývá: můj táta je Scorpius Malfoy a moje mamka je Lili Luna Potterová. Takže celé moje jméno je Virginie Lili Narcissa Malfoy-Potterová . Úžasný! Podepisuju se vždycky skoro půl hodiny! Jo a mám dva bráchy : Luciuse Jamese (pojede letos do Bradavic naposledy , chodí do Zmijozelu a je jejich chytač) a Harryho Draca (můj malej brouček -vím už mu bylo jedenáct ale tak nejak sem si ho maličkato rozmazlila - jede letos do poprvé ale já už ted' vím že bude v Havraspáru ,dokonce jsem se o to vsadila s LJ o máslový ležák. A já neprohrávám! Asi proto jsem v Nebelvíru!!).




...........



Konečně!!! Dneska!! Na tohle jsem čekala dva měsíce! Dneska se jede do Bradavic!!!

Výjimečně jsme neměli zpoždění! Rychle se rozloučím s rodiči ,slíbím že budu posílat sovy a bleskově jsem šla najít volné kupéčko. Povedlo se!! Hned jsem zalehla celou jednu sedačku ,otevřela knížku a pustila do sluchátek písničky.

Melinda si mě určitě najde a Gabriela přijede až za týden. S klidným svědomím že sem nic nezapomněla sem přečetla asi dvacet stránek a vlak se rozjel! Konečně! Po dalších padesáti stránkách jsem zvedla hlavu protože se začali otevírat dveře. Už jsem si myslela že je to Mel ,ale byl to Lukas. Blb! Už od prváku se mě snaží někam pozvat (když jsem to řekla doma tak se děda Harry rozesmál a začel mi vyprávět o svých rodičích Lili a Jamesevi ,ty si prý taky dělali naschváli a nakonec se z nich stal osudový pár. "Třeba se historie opakuje" řekl tehdy zasněně ale já na něj vyplázla jazyk a zakroutila hlavou.). Jako ne že bych ho nechtěla. Postavu má úžasnou ....vždyt' je taky už od začátku odrážeč. Bože! Já i kdybych byla kluk tak jako chytač takovou postavu nemám. Je hrozně milej ,hodnej....ale patří do naší party takže je to skvělej kámoš a já o něj nechci přijít.

,,Ahoj máš tu místo?" zeptal se s mírným úsměvem. Že by se změnil obvylke začíná tím že se zeptá jestli spolu někam nepudem.

,,Čau ,tobě konečně došlo že si nejsme souzeni?"

,,Nic takovýho bych neřekl ." mrkl na mě ,, jenom tu už nikdy není místo."

Takže se nezměnil. To je asi i v něčem dobře. ,,Tak jestli nikde není místo.." už si začal sedat. ,,ale nejdřív mi musíš najít a přivíst Mel ."

,, Tvé přání je mi rozkazem!" hmm...takže se nezměnil. Zase jsem zalehla svojí sedačku. Po pěti minutách vidím ve vstupu krátkovlasou blondýnku. ,,Mel!" ,,Vir!" řekneme najednou a obejmeme se...a nejakou dobu se smějeme.

,,Ehm ehm...! " ozve se.

,,Copak Luki??" zeptá se Mel.

Ten se hraně zamračí : ,,Mě nikdo neobjal!"

,,A tobě je to líto?" zažvatlám na něj.

Než něco stačí říct už mu Linda visí kolem krku. Když jí pustil tak se s prosbou v očích podíval na mě a roztáhl ruce. Jen jsem se na něj koukala. Když už začínal spouštět pracky dolu tak jsem se rychle přiblížila a objala ho vážně pevně... I když jsem mu neviděla do tváře tak vím že se usmívá. Stojíme v úzké uličce ale to mu nezabrání v tom aby mě nadzvedl. Pokusil se se mnou v e vzduchu i otočit. Aale jak jsem řekla ulička byla úzká a my se skáceli k zemi.

Bože! On mě zalehl.. Hlavou mi proběhlo několik myšlenek. 1.Je těžkej! 2.Tohle je jak z těch mudlovskejch filmů. 3.Kdyby to byl film tak mi dá pusu. 4. On se ke mě vážně naklání. Tohle vše mi problesklo hlavou.

,,Pro-promin ..Cissy ,já netušil ...já.." ozvalo se najednou ode dveří. Lukas se bleskurychle postavil a podal mi ruku. Nemusím se otáčet Cissy mi ríká jen bráška.

,,Nic se neděje, broučku ,copak je?"

,, Zachvíli tam budeme. Jo a nevíte kde bych našel Lukase Lupina? Je to prý prefekt ale zatím se nedostavil na schůzi." za mnou se ozvalo plácnutí do čela. A pak blond'áček kterýmu vlasy lechce zfialověli vybehl z kupé.

,,Toho už hledat nemusíš ,právě šel jednat." usměju se.

,,Dobře. Jo a Cissy ? Já se bojím."

Jenom kývnu na Mel a ta s pochopením opouští kupéčko. ,,Tak copak je?"

,,Mám strach že budu v Mrzimoru nebo že mě nezařadí vůbec." fňukl.

,,Zlatíčko ,si můj a LJův bráška. Bud' si jistej že se nekam dostaneš ...máš úžasnej rodokmen. Jo je pravda že v Mrzimoru od nás jěště nikdo nebyl ale o to by to bylo lepší ne? Šel by si svojí cestou ,nikdo by nemohl říct že se po někom opičíš." snažila jsem se ho uklidnit ,ale vím že jsem si ho "vychovala" já takže je po mně a tohle nechápe.

Chvíli na mě kouká. ,,Tak dobře." vím že to tak nemyslí ,ale i tak aspon nějakej úspěch. ,, Jdu se převléct." jen mu na to kývnu hlavou a on odejde.

Po chvilince se vrátí Mel. Otázku má v očích. Usměju se. Vím že to chápe. Už si rozumíme i beze slov.

,,Zákaz lesa ,srocování , večírků..." přiřítí se Luki a mele zákazy co se právě dozvěděl na schůzi. ,, Jo a sůl je nad radu." dokončí svůj monolog.

,, Cože ? " zeptáme se s Mel nastejno.

,,Sůl nad radu! Nebo se snad nechcete dostat do věže?" pokrčí rameny ,, Baculaté dámě prej dochází nápady."

,,Ty jsi úžasnej!" vykřikne Linda ,když jí to dojde skočí mu kolem krku.

S úsměvem se na ně koukám. Když to vlak zastaví a díky setrvačnosti do nich narazím a skácíme se k zemi. Dneska už jsem zase na zemi?

,,Holky jako jsem rád že na mě leží zrovna takový dvě krasavice.."pořád se kouká na mě ,,...ale měli bychom vystupovat." Linda se na mě koukne a spiklenecky mrkne. Vím co tím myslí. Obě se najednou sehneme a dáme mu každá pusu na jednu tvář. Okamžitě zčervená. A my se musíme smát.

To to začíná....to bude rok.




potomci potomků-  hp, ffKde žijí příběhy. Začni objevovat