~17~

88 11 0
                                    

Reulův pohled:

Nemohl jsem usnout, prostě to nešlo! Ona mluvila o klucích. ...o cizích klucích. A smála se! Proč!? Morgano! Proč mi to dělá?!

Byl jsem vzhůru ještě dlouho potom co se vrátil Luki. Vypadal lehce ustaraně, ale celkem šťastně. ... takže si zase nakonec jenom povídali. Asi bych si měl s Virgi promluvit. Je to taková moje malá sestřička- jasný má sice svýho pravyho staršího bráchu, a já sem starší jen cca o půl roku, ale i tak- musím ji asi lehce naznačit že to nic není...jen další krok v životě. Nebo bych mohl poprosit Luciuse aby si s ní promluvil....ne to ne.

Sakra! Budou čtyři ráno a já nemůžu spát! Merline! Potřebuju se nějak odreagovat..... Darna! Ta nikdy nezklame! Hned jí pošlu sovu

Drahá Darno,
Doufám že nespíš ,i když asi jo. Nerad tě budim, krásko, ale co takhle menší setkání? ;) za čtvrt hodiny ve společence. Ok?
Těším se, Reul :*

Jo, vím že je to ode mě hnusný,ale jen když.... no říct děvkařím mi přijde jako hnusný označení. ...dělám dívky šťastné, tak zapomínám na Mel. I když si jí představuju místo každé co leží podemnou, ale aspoň to není tak tíživý.
Téměř okamžitě se Lana -moje sova- vrátila.

Ty mě nikdy nebudíš, budu tam.
Tvá Darna :*

Je na ní spoleh no...už mi tady v Bradavicích podlehlo spoustu holek, ale tahle jediná přijde kdykoli znovu. Asi pořád věří že mě napraví. To se ji nepovede. Zůstal bych, ale jen s Lin...a tý sem se musel ze strachu vzdát...
Ach jo. Zvedl jsem se a šel do koupelny, rychle si vyčistil zuby, navlíkl si na sebe džíny a přehodil si přes ramena košili. ..ani sem se nezatěžovat zapínáním, stejně mi jí brzo sundá.

,,Ahoj, Darno."nahodil jsem úsměv.
,,Jé, ahoj, jsem ráda že tě mužů vidět. Ani jsi mě nevzbudil ,nemohla jsem spát."
Kecá! Víčka má ještě slepené a na sobě má tu svojí košili na spaní. Kdyby byla vzhůru tak se převlíkne, ale i tak se přinutím se usmát ,,Taky tě rád vidím."a při sednu si k ní na gauč. Konečně se ji otevřou pořádně oči. Jemně, jakoby nenápadně jí položím ruku na stehno.
,,Reuli, nevím jestli dnes...přeci na věštění. ..profesorka říkala že se něco nepříznivého stane."sice říká ne, ale dýchá trhaně, takže mě chce.
,,Pššt. Neboj ,nepříznivé dnes bylo že prváci až čtvrťáci s námi nemůžou jet do Krásnohůlek, nic víc."a přitisknu své rty na její. Ani na vteřinu neklade odpor ,a je to právě ona kdo mi jako první strčí jazyk do pusy. Pomalu posouvám svoji ruku na její noze výš ,už se jí díky tomu vyhrnuje pyžamo. Tiskne mne k sobě a rukama mi smyslně svlékává košili, musím uznat že je v ..... tom. ..fakt dobrá.
Morgano! Ona nemá kalhotky! Odpojím se od ní ,,Ty sis nevzala. ..spodní prádlo?!"
,,Zlato, už znám tvoje úmysly, tak mi to přišlo zbytečný."ušklíbne se na mě a začne mě líbat na krku. Ona mě má přečtenyho?! A sakra.

Najednou mi to dojde. Tohle nemůžu! Najednou se mi vybaví těch několik nocí co vedle mě spala Melin. To jsem neměl potřebu jí nějak...obtěžovat, ti jsem jen chtěl aby tam ležela navždycky.

Když si to vybavím vzdychnu. ..bohužel Darna si to asi vyložila tak že vzdychám kvůli ní. Jemně se odtáhla. Buď na mě chtěla vidět, nebo chtěla abych převzal iniciativu. ..no asi jí budu muset lehce zklamat....ale nejdřív sklonil jsem se k ní a udělal ji pořádnej cucflek nic víc(no jo asi sem pořád za toho velkyho hajzla, ale nevyspal jsem se s ní....ještě před dvěma nedělema bych to udělal. .třeba se lepším.).
Nakonec jsem ji pomocí hůlky uspal....uvidíme kolik si toho bude za ty dvě hoďky pamatovat a odešel jsem do svojí ložnice.

Padl jsem do postele a téměř okamžitě usnul. Zdálo se mi o Lin....takže nebyla chyba že jsem se vykašlal na Darnu ,stejně jsem ji chtěl jen na odreagování, takže by to bylo určitě špatný.!

,,Reule! Vstávej! Za hodinu máme formule!"
,,Tohle na něj nezabere, Maxi, musíme radikálně!"podvědomě slyším Lukase co to? Radikálně? Ne to znamená jen jedno! Ne! Chci co nejrychleji vyskočit na nohy a vyhnout se mokru, ale moje tělo mě neposlouchá!
,,Aquamenti."
,,Vy cvoci?! To mi musíte pokaždý šetřit čas tím, že mi zařídíté sprchu do postele?!"konečně moje končetiny zachytili kontakt s mozkem.
Oba se smáli! ,,Ale no tak musíme jít na snídani.. . A co jsem to slyšel tak Darna zuří. .. prej si nic nepamatuje, jen to že se vzbudila ve společence a s cucflekem. Nevíš o tom náhodou něco?"zvedne Max obočí v otázce. Tak jsme jim to všechno popravdě převyprávěl.
,,Páni!"vydechne nakonec Luki ,,hele jestli se chceš dneska ulejt, tak my tě omluvíme."
,,Jo? Díky."a znovu jsem sebou placl do peřin.
,,Samo, hele my teda letíme, kdyby něco tak od včera zvracíš, tak dobrou noc...teda. .spíš den."

Spal jsem dobrý tři hodiny. Když jsem se vzbudil u postele seděla nějaká sova s dopisem ,ten sen si od ní vzal a jí jsem mávnutím ruky poslal pryč.

Reule Blacku,
Potřebuju se s tebou potkat, tvá matka tvrdí že nejsi stracený případ, a já bych tě rád přivítal na naší straně. Jenže to asi bez osobního setkání nepůjde, tak buď zítra v devět ráno v chroptící chýši. Zaručuji se že se ti nic nestane, budeme jen mluvit, prosím přijď.
Regulus A. Black.

To už si ze mě vážně dělají legraci?! Mám se setkat s dědou. S dědou co ho hledá většina bystrozorů? S dědou co uteklz....Azkabanu?! To jako fakt?!

Co mám dělat? Na jedné straně rodina, kterou nenávidím a na druhé holka co jí mám rád a spravedlnost.

Vypadá to jako jednoduchá volba, ale já přesto váhám ...

potomci potomků-  hp, ffKde žijí příběhy. Začni objevovat