Ally's POV
Επιστρέψαμε στο γραφείο της Ellie, όπου τρεις άντρες μας περίμεναν.
Μας είπαν οτι είναι οι υπεύθυνοι του Warped Tour.
Ο πιο μεγάλος με κοίταξε και μετά κοίταξε έναν φάκελο που κρατούσε στο χέρι του.
Όταν όλοι καθίσαμε γύρισε προς το μέρος μου.
-Η Ellie μου είπε οτι πρέπει να πέρνεις κάποια φάρμακα, σωστά;
Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.
-Αλλα δεν μου είπε για ποιον λόγο, για αυτο βρήκα τον φάκελο σου και ήρθα εδώ για να τον διαβάσουμε όλοι μαζί.
Άνοιξε τον φάκελο και ο Jake μου έπιασε το ενα χέρι και ο Joe το άλλο.
••••••
Trigger Warning!!!!!!
••••••••••••••••••••••
-'Alison Mikaela Williams, γεννημένη 23 Σεπτεμβρίου 1997. Οι γονείς σου ήταν αλκοολικοί. Ο πατέρας σου σκότωσε τον μεγαλύτερο σου αδελφό, όταν ήσουν 10 και όταν έκλεισες τα 12 ο πατέρας σου σε...σε βίασε. Όταν ήσουν 14 ο πατέρας σου σκότωσε την μητέρα σου και στην ηλικία των 15 κατάφερες να φύγεις απο σπίτι σου με την βοήθεια τον αστυνομικών. Προσπάθησες να αυτοκτονήσεις 7 φορές μέσα σε ενα μήνα'
Ένας απο τους Pierce The Veil ο Tony, νομίζω, σχεδόν έπεσε απο την καρέκλα του, όταν το άκουσε.
-' Παίρνεις χάπια για την κατάθλιψη και εδώ και έναν μήνα κανεις θεραπεία' Τελείωσε ο τύπος με τον φάκελο μου.
Ένιωσα όλα τα βλέμματα πανω μου σαν να περίμεναν οτι θα αρχίσω να κλαίω. Αλλα δεν κουνήθηκα ούτε λίγο. Όλα αυτά τα έχω ακούσει εκατοντάδες φορές. Απο αστυνομικούς και απο γιατρούς, απο επιχειρηματίες και δημοσιογράφους, απο καθηγητές και μαθητές.
-Ποιον μήνα προσπάθησες...να...
-Πριν απο τρεις μήνες! Είπα σαν να είναι το ποιο απλό θέμα που υπάρχει.
Υπήρχε μια ησυχία. Όλοι προσπαθούσαν να βρουν κάτι να πουν που θα μπορούσε να αλλάξει το θέμα.
-Ποτε ξεκινάει η περιοδεία; Ρώτησε η Mary.
-Σε τρεις βδομάδες! Απάντησε η Ellie.
Ο ίδιος τύπος που διάβασε το φάκελο μου με κοίταξε.
-Θα πρεπει να σταματήσεις την θεραπεία! Μου είπε.
-Συγγνώμη; Η θεραπεία είναι ο λόγος που είμαι ακόμα εδώ! Με έχει βοηθήσει τρομερά! Του είπα θυμωμένη.
-Δεν υπάρχει αλλη λύση! Εκτός και αν δεν θέλεις να πας στην
περιοδεία!
Δεν απάντησα.
Ένιωσα τα δάκρυα να κυλούν στα μαγούλα μου. Σηκώθηκα όρθια και άφησα την αίθουσα, πριν γίνω πιο πολυ ρεζίλι απότι είχα γίνει ήδη.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wow! Τρία κεφάλαια σε μια ημέρα!
Ελπίζω, να σας αρέσει η ιστορία μέχρι τωρα!
YOU ARE READING
If...
FanfictionΑν την είχαμε ακούσει, θα ήταν ακομα ζωντανή. Αν είχαμε καταλάβει οτι ήταν αληθεια τρελή, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν δεν την είχαμε αναγκάσει να σταματήσει την θεραπεία της, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν την είχαμε βοηθήσει, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν τη...