Κεφάλαιο 22

134 21 0
                                    

Ally's POV
Ζήτησα σε όλους συγγνώμη και μετά ανεβήκαμε στην σκηνή. Σε όλο το σόου, το κοινό ήθελε να ακούσει το Rebel Love Song,
και έτσι το παίξαμε.
(Rebel Love Song- Black Veil Brides)
Όταν τελειώσαμε τρέξαμε στα παρασκήνια και εγω πήδηξα στην αγκαλιά του Michael.
Με φίλησε στο κούτελο μου και με πήρε στην αγκαλιά του, τόσο μαλακά σαν να ήμουν φτιαγμένη απο γυαλί.
-Σε αγαπώ! Μου ψιθύρισε στο αυτί.
-Και εγώ!
Ο Ashton βρήκε την τέλεια στιγμή να έρθει και να μας χαλάσει στην στιγμή.
-Michael, βγαίνουμε σε ενα λεπτό! Του φωναξε και έτρεξε προς την σκηνή.
Ο Michael με φίλησε στο μάγουλο και έτρεξε πίσω απο τον Ash.
Αναστέναξα και πήρα τον δρόμο μου προς τα λεωφορεία. Πέρασα των BVB,PTV,SWS,FOB,BTH,MOM, και ATL.
Όταν έφτασα στο λεωφορείο μας πηγα στο σαλόνι και κάθισα στον καναπέ. Άνοιξα το Twitter, που μετά αποδείχτηκε λάθος μετά απο λίγο.
'Γιατι ρε Michael, βγαίνεις μαζί της; Δεν μπορείς να βγεις με κάποια πιο όμορφη;'
'Παρατήρησε κανεις τα ρούχα της; Τα πήρε απο τα σκουπίδια;!'
'Τι χοντρή που είναι!'
'Γιατι δεν πεθαίνεις να τελειώνουμε;'
Το τελευταία σχόλιο με χτύπησε κατευθείαν στην καρδιά μου. Ήμουν έτοιμη να σηκωθώ και να πάω στο μπάνιο, όταν μπήκε μέσα ο Zach. Απο το πρόσωπο του μπορουσα να καταλάβω οτι είχε διαβάσει τα Tweets.
-Γεια, Ally! Μπηκες καθόλου στο Twitter; Με ρώτησε.
-Όχι! Γιατί;

If...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang