Κεφάλαιο 11

177 23 2
                                    

Ally's POV
Όταν έλεγαν οτι θα με προσέχαμε όλη την ώρα, το εννοούσαν! Δεν μπορούσα να πάω στην τουαλέτα, χωρίς να με περιμένει κάποιος απ' έξω!
Δεν τους κατηγορούσα! Φοβόντουσαν για εμένα. Και εγω φοβόμουν για αυτούς.
Ανέβηκα στην σκηνή μέσα στο άγχος. Κοίταξα τις μπροστινές σειρές και δεν τον βρήκα. Άφησα μια αναπνοή που δεν είχα καταλάβει οτι κρατούσα.
Μόλις τελειώσαμε τρέξαμε στο dressing room, όπου μας περίμεναν οι άλλοι. Μιας και ήμασταν οι τελευταίοι που έπαιξαν όλοι είχαν αλλάξει σε πιο άνετα ρούχα. Μπήκα στο μπάνιο και έβαλα την Nirvana μπλούζα του Luke και μια φόρμα μου.
Βγήκα απο το δωμάτιο, επειδή τα παιδιά έκαναν πολυ φασαρία.
Ένιωσα ενα χέρι να ανεβεί απο το στομάχι μου στο στήθος μου.
-Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψες! Μόλις πάμε στο σπίτι θα δεις τι πάθεις που μου το έσκασες! Αλλά, μην νομίζεις οτι είσαι ξεχωριστή! Είσαι ενα λάθος! Ή μηπως να πω ενα τρελό λάθος; Μου ψιθύρισε στο αυτί.
Ούρλιαξα. Τόσο δυνατά που είμαι σίγουρη οτι με άκουσε ολόκληρο το στάδιο.
Τα "24 πανέμορφα παλικάρια" έτρεξαν έξω απο το δωμάτιο και όταν ο Mike ήταν έτοιμος να τρέξει προς το μέρος μου, ένιωσα το μαχαίρι να ακουμπάει το στομάχι μου.
-Μια κίνηση και είναι νεκρή! Είπε ο πατέρας μου.
Δεν τολμούσε να κουνηθεί κανεις.
Τότε παρατήρησα οτι ήταν μόνο 23. Που είναι ο Andy;
Ξαφνικά η λαβή του πατέρα μου χαλάρωσε και κάποιος με έσπρωξε απο την αγκαλιά του.
Θα έπεφτα μπροστά, αλλα με έπιασε ο Kellin στο παρατσακ.
Γύρισα και είδα τον Andy και τον Justin να δέρνουν τον πατέρα μου.
Οι φυλακές τον πήραν και τον έβγαλαν απο το στάδιο, αλλα μπορουσα να ακούσω τι φώναξε.
-ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΟΤΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΕΙΞΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΛΑΘΟΣ!

If...Where stories live. Discover now