Ally's POV
Ξύπνησα το επόμενο πρωί στην κουκέτα μου. Μπορούσα να μυρίσω το μπέικον απο την κουζίνα.
Σηκώθηκα και πηγα στην κουζίνα. Έκατσα στο τραπέζι δίπλα στον Calum και η Rachel μου έφερε ένα πιάτο με μπέικον και αυγά.
-Καλημέρα, Ωραία Κοιμωμένη! Μου είπε ο Joe, καθώς διάβαζε ενα βιβλίο για την Σεξουαλικότητα. Τι γίνεται στο μυαλό αυτού του παιδιού;
-Καλημέρα, φύτουκλα! Του είπα θυμωμένη.
-Κάποιος ξύπνησε απο την λάθος πλευρά του κρεβατιού! Είπε ο Luke.
Τον αγνόησα και συνέχισα με το πρωινό μου.
Όταν τελείωσα μπήκαν μέσα οι Sleeping With Sirens και οι Pierce The Veil.
-Λοιπόν επόμενη στάση Νέα Υόρκη! Είπε χαρούμενος ο Jack.
Έμεινα. Το ίδιο και ο Joe και ο Danny. Η Mary και η Rachel φαινόντουσαν σαν θα αρχίσουν να κλαίνε με λυγμούς. Ο πρώτος που κατάλαβε την περίεργη συμπεριφορά μας ήταν ο Ashton.
-Όλα καλά; Ρώτησε.
Δεν μπορούσα να το κρατήσω πιο πολύ. Άρχισα να κλαίω. Με λυγμούς.
Ο Danny έτρεξε προς το μέρος μου και γονάτισε μπροστά μου. Με πήρε στην αγκαλιά του και μου χάιδευε την πλάτη, για να με ησυχάσει. Μόλις τα κατάφερε κοίταξα τους άλλους.
Μπορούσα να δω οτι λυπούνται για εμένα, αλλα και οτι είχαν μπερδευτεί πολυ.
Κοίταξα τον Joe.
-Πες τους! Του είπα.
Πήρε μια βαθιά ανάσα.
-Και οι πέντε μεγαλώσαμε στην Νέα Υόρκη! Και ο πατέρας της Ally ζει ακόμα εκεί! Είπε λυπημένα.
Και οι δεκατρείς χλώμιασαν. Έμιαζαν με βαμπίρ.
-Μην ανυσηχείς, Ally! Κανείς δεν θα σε πειράξει! Μου είπε ο Tony.
-Έχεις 22 πανέμορφα παλικάρια που θα προσέχουν όλη την ώρα! Είπε ο Gabe.
-24! Τον διόρθωσε ο Danny.
-Βλέπεις; Ακόμα καλύτερα! 24 παλικάρια που δεν θα αφήσουν κανένα να σε ακουμπήσει! Είπε ο Mike.
Το σκέφτηκα. Υπάρχουν τριάντα φυλακές και μην ξεχνάμε τα "24 πανέμορφα παλικάρια". Γιατί νιώθω οτι κάτι θα πάει στραβά;
BINABASA MO ANG
If...
FanfictionΑν την είχαμε ακούσει, θα ήταν ακομα ζωντανή. Αν είχαμε καταλάβει οτι ήταν αληθεια τρελή, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν δεν την είχαμε αναγκάσει να σταματήσει την θεραπεία της, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν την είχαμε βοηθήσει, θα ήταν ακόμα ζωντανή. Αν τη...