Κεφάλαιο 6

191 26 0
                                    

Michael's POV
Κοίταξα μέσα στο σαλόνι, αλλα η Ally δεν βρισκόταν πουθενά.
Βγήκα απο την πισίνα χωρίς να με παρει κανεις χαμπάρι και πηγα στο σαλόνι.
Κοίταξα παντού αλλού ,αλλα η Ally δεν ήταν πουθενά.
Ανέβηκα τις σκάλες και ακολούθησα το χώμα που είχαν αφήσει οι μπότες της.
Σταματούσε μπροστά απο μια πόρτα που έλεγε 'Βιβλιοθήκη' με καλλιγραφίκα γράμματα.
Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο δωμάτιο.
Υπήρχαν τουλάχιστον ενα εκατομμύρια βιβλία εκεί μέσα. Μια σκάλα βρισκόταν στην άκρη του δωματίου.
Την ανέβηκα και βρήκα την Ally να κοιμάται στο καναπέ, οποίος είχε ενα παράθυρο απο πανω του. Απέναντι του υπήρχε ενα μικρό γραφείο στο οποίο υπήρχαν χαρτιά, στύλο, πένες, πολλά βιβλία και ενα τετράδιο.
Το τετράδιο μου τράβηξε την προσοχή. Ήταν λευκό, αλλα ήταν ζωγραφισμένο με μαύρο στύλο. Υπήρχε μια νότα, μια ηλεκτρική κιθάρα, ενα αστέρι και μια ραγισμένη καρδιά.
Πηγα να το ανοίξω, αλλα σταμάτησα. Αυτο είναι προσκοπικό! Δεν μπορώ να το διαβάσω!
Ακούμπησα το τετράδιο στην θέση του και κοίταξα την Ally, η οποία κοιμόταν ακόμα. Φαινόταν τόσο ήρεμη.
Μπορούσα να ακούσω τις φωνές των άλλων να με φωνάζουν. Έτρεξα κάτω τις σκάλες και έκλεισα την πόρτα απο πίσω μου.
Κατέβηκα και βρήκα τους κολλητούς μου να κοιτάνε γύρω γύρω.
-Που ήσουν; Με ρώτησε ο Ashton.
Χαμογέλασα στον εαυτό μου.
-Στο μπάνιο!

If...Where stories live. Discover now