-Mă bucur ca stăm în aceaşi cameră! spun eu plimbându-mă.
-Şi eu! Mult mai bine decât să stau cu Blair, spune Wendy urmându-mă.
-Da. Îmi pare rău pentru Mabel.
-Şi, că tot vorbeam de scorpie... spune Wendy, uitându-se la Blair... care venea spre noi.
-Măi, măi, măi! Ia uite cine e aici! Riley! Dacă ştiam că avem voie cu animale îl aduceam şi pe Pinky.
-Blair! Îţi stă aşa de bine părul! Păcat că îţi iese din nas, zic eu făcând-o să îşi scoată oglinda.
-Deci, jignirile tale sunt la fel de vechi ca şi hainele, huh? zice Blair cu un zâmbet pe faţă, în timp ce eu sunt gata să spun ceva, dar sunt trasă de Wendy.
-Haide, Riley! Nu merită!
-Cum o rezista Mabel cu ea?
*Între timp*
-Nu mai rezist cu ea! Abia s-a cazat şi deja vreau să îi rup capul! Şi e legal să foloseşti atâta machiaj? vorbeşte Mabel cu căţelul ei de plus.Trebuie să scap din camera asta.
***
În timp ce se plimba în jurul lacului care înconjoară insula, ştiu că de fapt e un munte, dar muntele ăsta e mai degrabă un deal (e clar că Liam nu se descurca la geografie), Mabel s-a împiedicat de un mic buştean, dar două mâini puternice au prins-o chiar când era gata să cadă în lac.
-Eşti drăguţ! Stai, ce!? zice Mabel, evident fără a-şi da seama ce spune.
-Mersi, dar defapt sunt Chad, zice tânărul misterios.
-Eu sunt Bell.
-Am observat şi eu asta, dar cum te cheamă?
-Ha,ha,ha! Eşti amuzant. Îmi place!
-Mă placi. Îmi place! zice el, făcându-mă să râd în continuare. Hey, am observat că te plimbau singură. Te-ar deranja o excortă?
-Sigur! Adică, nu! Adică... hai să mergem!
*Între timp*
-Sarah, vino odată cu bagajele alea! Şi bunică-mea te-ar întrece!
-Aş ajunge mai repede dacă m-ai ajuta şi tu! zice Sarah, trăgând bagajele după ea.
-Ce ai zis!? zice Emily, ridicându-şi ochelarii.
-Las-o în pace, Emily!
-Sau ce?
-Sau pumnul meu va face cunoştinţă cu faţa ta!
-Bine! zice ea, luânduşi bagajul.
-Mersi, frăţioare! zice Sarah, uşurată.
-Pentru asta există fraţi mai mari! zice Dylan, punându-şi mâna pe umărul lui Sarah.
-Suntem gemeni!
-5 minute contează, surioară!
-Ba nu!
-În Canada da!
-Nu suntem în ... Oh, stai! Ba suntem!
-Exact! zice Dylan triumfător.
CITEȘTI
Descendants of One Direction
FanfictionOne Direction. Ce fată nu a iubit acea trupă? Cred că toți erau înnebuniți după ea... Până acum 18 ani, când trupa s-a destrămat, iar micuțele Riley(fiica lui Niall), Wendy(fiica lui Harry), Mabel(fiica lui Louis), Emily(fiica lui Liam) și Sarah(fii...