Ce ai face dacă aşi zice că îmi place de Edward?

192 19 3
                                    

     Restul zilei mi l-am petrecut despachetând, deci nu am avut timp de nimic altceva, dar azi vom merge într-un fel de excursie în munţi .

     -Eşti gata? întreabă Wendy grăbită.

     -Apă, mâncare, geacă... da, cred că am tot ce îmi trebuie.

     -Bine, pentru că autobuzul pleacă în 5 minute, deci trebuie să ne grăbim dacă nu vrem să rămânem aici.

     Peste 5 minute eram lângă focul de tabără, unde toţi erau încă afară din autocar.

     -Ce se întâmplă? întreb eu mirată.

     -Nu putem pleca până nu vin Sarah şi Emily, spune un puşti cu ochelari şi părul creţ.

     -Uitați-le! strigă alt puşti.

     -Scuze... că am... întârziat...

     -Nu ti-am dat voie să iti ceri scuze, Sarah! Si mi-ai adus toate...

     -Nu, nu ţi le-a adus si nici nu o va face! Nu e servitoarea ta! Nimeni nu e servitorul tău. Toţi anii ăştia m-am străduit să te suport! Am crezut că te vei schimba! Nu am spus nimic! Am lăsat-o pe Wendy să vorbească, dar m-am săturat.

     -Taci din gură, proasto! Nu te-a băgat nimeni în seamă! zice Emily, nervoasă.

În momentul ăla, liniştea a cuprins toată tabăra. Nimeni nu mi-a spus vreodată să tac! Nici măcar mama! Şi nu o să o facă o fetiţă care nu poate să îşi care bagajele singură.

     -Uite, Emily, nu ştiu ce ţi-a zis mămica, dar nu eşti prinţesa nimănui şi nu ai niciun drept asupra nimănui! Eşti doar o ...

     -Înainte să mai spui ceva, Sarah, adu-mi o sticlă cu apă!

     -Nu...

     -Nu?!

     -Nu! Riley are dreptate. Nu ai niciun drept asupra mea.

     -Îndrazneşti să îi dai dreptate acelei ciudăţenii cu varfuri despicate? O sa îți pară rău, trădătoare mică!

     -Nu o să îi faci nimic! zice Dylan. Dacă te atingi de un fir de păr din capul ei, îţi ating şi eu faţa!

     -Mai bine pleacă, Emily! Eşti singură! spun eu, facând-o să fugă plângând.

Aşa, pentru prima oară, am avut curaj să spun ce gândesc cu adevărat. Mă simt bine! Mă simt de parcă, în sfârşit sunt eu însămi. Şi toată lumea este de partea mea. Chiar şi fratele lui Emily. A fost bine cât a durat pentru că după s-a întâmplat asta:

     -Copii, am de făcut un anunţ! Din cauza comportamentului neadecvat al domnişoarei Horan şi al prietenilor ei, excursia s-a anulat, iar pe aceştia îi voi ruga să se prezinte în faţa muzeului de ceară! anunţă una dintre coordonatoarele taberei.

***

     -Nu pot să cred că noi suntem pedepsiţi şi Emily primeşte doar un amărât de avertisment, zic eu nervoasă.

     -Partea bună e că jumătate din tabără e pedepsită! încearcă Wendy să îmi ridice moralul.

     -Şi unde e partea bună?

     -Înseamnă că toţi au fost de partea ta şi că Emily o să rămână fără prieteni, o să îşi dea seama că a greşit şi se va schimba!

Descendants of One Direction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum