coma en dan.

45 1 0
                                    

P.O.V zayn

ik wordt waker er zit iemand naast me die ligt te slapen. ik kijk rond en zie dat ik in een bed lig in een rare witten kamer. ik maak het meisje dat naast me zit waker."ZAYN"roept ze super hard je bent waker. ik kijk haar raar en zeg"dockter wat is er met me gebeurt"?"nou je liep tegen een deur en.........wacht eens zei je nou dockter tegen me?"ik keek haar raar aan en zei "dat ben je toch ook"toen liep ze huilend weg. heb ik iets verkeerds gezecht dacht ik bij mezelf.

P.O.V melle

"ZAYN"riep ik je bent waker. toen zei hij opeens dockter tegen me ik kreeg even geen adem en ik wou het niet maar toch stond ik op en luep de deur uit. ik wou hem alles uitleggen en terug lopen maar mijn lichaam werkte niet mee. toch na mezelf te dwingen liep ik terug naar zijn kamer. ik stond voor hem en zei"zayn ik ben je vriendin herken je me dan niet meer?"hij keek me aan en zei"nee sorry wie ben je""melle"zei ik zacht "mooie naam"zei hij voorzichtig en hij keek me ernstig aan "wat is er gebeurt"vroeg hij. ik legde hem alles uit en tot slot zei hij"hoelang lag ik dan in coma" "6,5maanden"zei ik zacht."wat heb jij hier al die tijd op mij gewacht terwijl ik........je niet meer herken"zei hij met de laatste woorden fluisterde hij en werdt helemaal wit "ja"zei ik zacht en wilden even alleen zijn en liep weer weg."wacht"zei zayn. ik liep terug en ging bij hem op bed zitten."kom eens dichter bij"zei hij en ik deed wat hij zei. en toen ik kon het bijna niet geloven hij.......

true loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu