P.O.V. melle
we gingen met allemaal truth of dare spelen. louis en gerlyn deden echt geel schattig samen. ik keek naar gerlyn en zij naar mij op hetzelfde moment ze gaf me een teken of ik zo even met haar mee kon komen. ik knikten kort tot dat ik harry hoorde zeggen melle truth of dare."truth" zei ik"heb jij voor zayn met iemand gezoend"vroeg hij ik voelde dat ik bloosde en knikten van ja. met wie vroeg zayn die mij vragend aankeek."met teun"zei ik snel en keek weg ik want wou het er niet over hebben.*Flachback*
teun was mijn ex vriend 5 jaar geleden hij had me verkracht toen ik hem niet meer leuk vondt. ik wou het niet meer maar hij bond me vast. ik durfden het er met niemand over te hebben. hij deed me pijn iedere keer als hij langs kwam en mijn ouders gaven niks om mij die kon ik vertellen wat ik wou maar kreeg nooit antwoord of iets. ik heb het toen toch met een van mijn vriendinnen erover gehad en ze is boos geworden op teun en ik heb het uitgemaakt.
*einde flachback*
"melle melle wat is er aan de hand"zei zayn die me bezorgt aan kijkt."niks"zeg ik snel en zeg"zayn truth of dare""eerst wil ik weten wat er aan de hand is sinds we het over teun hebben gehad ben je stil en droevig"zegt hij"ik vertel het strakjes wel"zeg ik en loop huilend weg. harry komt me achterna"wat is er allemaal met je je bent zo verdrietig"zegt hij naar vijf minuten."ik wil het er niet over hebben en anders eerst met zayn"zeg ik bot omdat ik boos ben op teun."oke ik snap het"zegt harry zachtjes en loopt dan naar de deur en zegt nog"als je het kwijt wil weet je me te vinden""dankje"zeg ik en glimlach weer een beetje. dan loopt harry weg en ga ik liggen en binnen twee minuten slaap ik.