*de volgende ochtend*
ik voel gehijg in mijn nek ik draai me om en zie zayn liggen met zijn ogen open die naar mij kijken. ik wil hem een kus geven maar hij draait zijn hoofd weg."wat is er"vraag ik verbaast"ik wil eerst weten wat er nou met die teun was"zegt hij en kijkt me met groten ogen aan."maar ik weet niet of ik erover durft te praten alleen mijn besten vriendin weet het"zeg ik zacht."dan niet" zegt hij en draait zijn rug naar me toe."oke ik vertel het al wel"zeg ik zayn draait zich om en kijkt me vragend aan."nou teun was vijf jaar geleden mijn vriend en ik wou hem dumpen maar iedereen zei dat we goed bij elkaar pasten en dat hij boos zou worden en toen ging ik bij hem langs hij was alleen thuis en vroeg wat er was ik vroeg of ik binnen mocht komen en liep richtig de kaker toen hij me naar boven toe trok hij knoopte me vast aan het bed deed eej zakdoek in mijn mond en verkrachten me iedere keer als ik alleen thuis was kwam hij langs en deed hij dat hij had fotos gemaakt en zei dat als ik het uitmaakte dat hij het op internet zou zetten ik durfte het eerst tegen niemajd te zeggen en uiteindelijk heb ik het toch tegen janneke mijn best vriendin gezecht en die heeft hem geslagen zijn mobiel afgepakt kapot gemaakt zodat hij de fotos kwijt was en toen heb ik het uit gemaakt"ik begon onder tussen mijn verhaal te huilen en huilde nu nog steeds zayn had nog steeds zijn mond open en trooste me.
P.O.V zayn
melle vertelde me het verhaal en wist niet wat ik moest zeggen ik keek haar met open mond aan en trooste haar."het komt goed ik zal dat nooit bij je doen"zei ik terwijl ik haar knuffelde. ik zei "zullen we even beneden wat gaan dinken"ze knikten en we liepen naar beneden"wat lust je"vroeg ik en pakte een glas"water"zei ze nasnikkend. toen iedereen beneden was zei ze opeens"zayn wil jij het gertellen ik durf het niet"ik vertelde de rest het verhaal en ze gaven melle allemaal een knuffel.
heey mensjes is het nog een beetje leuk laat het even weten
xx