herinneringen

33 1 0
                                    

P.O.V. Melle

nu ik iedereen dat verhaal vertelt had leefde iedereen met me mee. maar ik moest er de hele tijd aan denken en dat is best lastig. het moeilijkste was nog dat ik hem eigenlijk nog een beetje leuk vond voor hij me verkrachte en dan is dat best lastig. ik was al die tijd bang dat hij de foto over had gezet op de computer of dat hij me zou opzoeken altijd was ik bang geweest maar nu ik met Zayn samen was voelde ik me veilig. hij hielp me weer een gewoon normaal leven te leren oppakken en dat was fijn. hij is de eerste vriend die er echt voor me is en daarom ben ik zo blij dat we gaan trouwen. ik ga een zo mooie jurk samen met gerlyn uitzoeken ik kijk niet naar de prijs want dit wordt bijzonder en daar heb ik al mijn geld voor over. ik neem wel een baantjes om geld te verdienen en dat gaat snel als je een goed baantjes hebt. dus kijk ik op internet of er iets leuks opstaat en ben al vanille tegen gekomen tot ik de deur open hoor gaan ik zie dat het zayn is en doe mijn laptop snel dicht. "wat was je aan het doen je doet zo snaky "zegt hij en hij probeert mijn laptop af te pakken maar dat mislukt. hij probeert en probeert en krijgt hem uiteindelijk te pakken hij kijkt op het scherm en dan naar mij. "was je van plan een baan te zoeken " vraagt hij. "ja"zeg ik en pak mijn laptop weer " waarom ga je niet ergens optreden en dan zingen want dat kun je goed" zegt hij heel sloom. "ik kan niet zingen waarom zegt iedereen dat"zeg ik op een beetje een te botte manier terug. "kun je wel en kraak je zelf niet zo af"zei hij en geeft me een kus en loopt naar beneden. hmm...zangeres ik kan kijken daar verdien je wel veel mee denk ik in mijn hoofd en zoek op waar ik zou kunnen zingen voor geld.

Heey mensjes

speciaal voor jullie weer een hoofdstuk wel beetje klein maar beter dan niks ik probeer zo vaak mogelijk een hoofdstuk erop te zetten maar zal zien of dat lukt

laat een leuke opmerking achter of vote laat me weten wat je er van vind

true loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu