P.O.V melle
"he"hoor ik een stem zeggen. ik schrik wakker ow zayn jij bent het zeg ik terwijl ik me uitrek."ja,je hebt vandaag auditie of ben je het al vergeten"zegt hij."oja wat moet ik aan moet ik mijn hakken aan doen of niet klinkt mijn stem wel goed klink ik niet te schor hoe zal ik mijn haar doen wat voor make-up moet ik op doen.......?""hoho doe eens rustig het komt goed en ik weet zekker dat jij wint"zegt zayn die een beetje te eng kijkt."wat is er aan de hand"vraag ik terwijl zayn me nogsteeds zo eng aankijkt."ik heb iets voor je"zegt hij met een grijns op zijn gezicht."oke je kijkt eng maar wat is het?"vraag ik heel blij. hij komt op me aflopen en gaat achter me staan we stonden voor de spiegel dus ik moest mijn ogen dicht doen ik voelde iets om mijn nek gedaan worden en mocht mijn ogen weer open doen. er hing een heel mooi kettingkje om mijn nek het was een gewoon zilver kettingkjes met een heeeeel klein hartje er aan "dankje"zei ik en we zoenden"vind je hem mooi"vraagt hij heel onzekker"ja mooier dan mooist echtwaar hij is prachtig"zeg ik "echt"vraagt hij"ja echt"zeg ik en we zoenen.
*half uur latter
"heey"zeg ik tegen de rest van de jongens. "wow"komt uit iedereens mond "wat"vraag ik voorzichtig."je.. je bent zo mooi"hoor je harry voorzichtig zeggen terwijl hij mij met grote ogen aankijkt."dankje maar ik moet gaan wens me sucses"roep ik terwijl ik zayn hoor roepen"schat kom je nog we moeten gaan""jahaa ik kom al doei jongens"doei hoor je ze nog allemaal roepen.
P.O.V harry
ik zit tv te kijken samen met de jongen op zayn na dan die is boven bij melle.tot ik klikjes van hakken hoor ik draai me om en zie melle voor me staan "wat"vraagt ze twijfelend."je..je bent zo mooi"zeg ik zachtjes"dankje maar ik moet gaan wens me sucses"roep ze nog na terwijl ik haar nog steeds bewonder.ze heeft een zwart jurkje aan streples met een grote strik voor op van haar ene oksel naar haar anderen oksel en dan poft het jurkje een beetje en komt het tot net boven haar knieen. ze heeft over haar jurkje een rood leren jasje aan met rode hakschoenen rode lipstift op rode oorbellen in en een mooie verlovings ring met een grote diamand er op om haar vinger. ze heeft haar haar opgestoken tot een grote mooie warrige knot en haar make-up zit supper mooi het lijkt nu net een foto model zo mooi is ze. ze loopt weg en roep doei.