auditie

23 0 0
                                    

P.O.V melle

ik en zayn zitten in de auto heel mijn buik kriebelt ik ben zo zenuwachtig dat ik zelfs hoofdpijn ervan krijg."zayn wil je alsjeblieft titanium opzetten dan kan ik nog oefenen"vraag ik "ja tuurlijk schat"zegt hij tewijl hij de cd zoekt "aah hier is hij"hij pakt de cd stopt hem in de radio en zoekt het goede nummer.

i'm bulletproof nothing to lose fare away fare away"zing ik met het liedje mee."wow"zegt zayn nadat het liedje is afgelopen"dat was echt mooi"hij kijkt niet naar me omdat hij op de weg moet letten maar hij lacht heel schattig en ik hoop dat die lach voor mij is. ik ben blij dat we gaan trouwen na drie jaar sammen is het wel tijd voor trouwen alleen ik ben 18 is dat niet een beetje vroeg."waneer willen we eigen trouwen welke datum wil je dat doen schat"vraagt hij alsof hij mijn gedachten kan lezen dat ik daar nu net aandacht. en ookal dacht ik er net aan toch zei ik "daar hebben we het nog wel over heb nu even iets anders aan mijn hoofd""ja tuurlijk sorry ik snap het moet je nog een keer oefenen""ja graag"en toen starte de muziek.

*een uur later*

P.O.V zayn

melle lijkt gestrest voor de auditie over vijf minuten is ze aan de beurd ze lijkt te gestrest maar wat moet ik dan doen. ik probeer haar optevrolijke met een kus een knuffel maar niks help"ik moet op"zeg ze een beetje geschrokken. ik geef haar nog snel een kus "sucses schat je kunt het zet hem op"riep ik nog maar ze was al weg ze werdt mee gesleurd door een vrouw die hier werkte. ik ga naar de zaal om naar haar te kijken er zaten supper veel mensen ik denk echt een stuk of vijftigduizend ik weet niet of ze dit wel durft.maar ja haar leven hangt er van af. ze komt het podium op en bigint te zingen het klink........

P.O.V melle

ik zit samen met zayn te wachten in de wacht kamer ik ben zo zenuwachtig. ik krijg opeens een kus en een knuffel van zayn ik vindt het lief dat hij probeert mij te laten ontspannen.maar het mislukt niets helpt op dit moment. op eens hoor ik dat ik geroepen wordt zayn lijkt niks door te hebben. "ik moet op"ik krijg kus en daarna wordt ik meegetrokken door een dikke vrouw die hier werkt. ik hoor zayn nog iets roepen maar versta er niks van. naast het podium moet ik nog even wachten waardoor ik nog nerveuzer wordt in de zaal hoorde ik allemaal gekleds hoeveel mensem zitten daar ik keek voorzichtig om het hoekje een stuk of vijfmilioen ofzo nee grapje ik ben goed in overdrijven maar dit is te veel. het zijn een stuk of vijftigduizend mensen schat ik het is ook echt een mega groote zaal zoiezoo een mega groot gebouw. ik kijk nog even rond en opeens zie ik zayn staan om gelukkig hij is er. "ben jij melle"hoor ik opeens achter me "ja dat ben ik"ik krijg een stikker met mijn naam erop op mijn jurk geplakt."welk liedje had je"vraagt de vrouw "titenium""oke sucses zet hem op je mag het podium oplopen als je je naam hoort""oke".damens en heren jongens en meisjes allemaal op gelet hier komt de supper de dupperen melle. ik loop het podium op en viel me al een stuk minder zenuwachtig. de muziek begint ik kijk zayn aan waardoor al mijn zenuwen ontspannen en ik supper mooi zing volgens mij. toen ik klaar was kreeg ik van de jury te horen waneer ik de uitslag krijg en daarna mocht ik weg. eenmaal van het podium afgekomen stond zayn daar"je was zo mooi en het ging veel beter dan alle anderen keren met oefen"."dankje maar kunnen we naar huis ik voel me niet zo lekker heb hoofdpijn""tuurlijk schatje".

true loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu