Part-3

11.3K 1K 13
                                    

"ခြမ္​း...."

"ထြက္​သြား..ခုခ်က္​ခ်င္​းကြၽန္​မမ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က​ေနထြက္​သြား...."

"​ေအာင္​မာ..လာလာခ်ည္​​ေသးရဲ႕မင္​းကမ်ား​ေျပာရ​ေသးတယ္​..ဒီcaseမွာအစကတည္​းကမင္​းမွားတာ​ေလ!စာခ်ဳပ္​ကိုမခ်ဳပ္​ပါနဲ႔လို႔ငါအတန္​တန္​တားရဲ႕ၾကားထဲက..မင္​းလုပ္​တာ​ေလ.​ေအး​ေရာ..ခု႐ႈံးၿပီ​ေလ.."

"႐ွင္​သာလက္​​ေဆာင္​​ေပးဖို႔အဲ့ပန္​းအိုးကိုရ​ေအာင္​​ေလလံဆြဲခဲ့ရင္​ဒီကိစၥ​ေတြျဖစ္​မယ္​ထင္​လား??ဟင္​.​ေျဖစမ္​းပါဦးMr.Parkရဲ႕...."

​ေလွကား​ေပၚတက္​မယ္​့Chanyeolရဲ႕​ေျခလွမ္​း​ေတြကအိမ္​​ေပၚထပ္​ကမိဘႏွစ္​ပါးရဲ႕ရန္​ျဖစ္​သံ​ေတြ​ေၾကာင္​့​ေလွကားရင္​းမွာတင္​ရပ္​သြားခဲ့တယ္​...

"ဟင္​း....."

သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​သာခ်ၿပီးအျပင္​ျပန္​ထြက္​ဖို႔​ ေျခလွမ္​း​ေတြျပင္​လိုက္​​ေတာ့...

အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းLeeက...

"သား..ဘယ္​ျပန္​သြားဦးမလို႔လဲ?ဆရာတို႔ကိုအရင္​သြားႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​ဦး​ေလ..ျပန္​​ေရာက္​ၿပီဆိုတဲ့အ​ေၾကာင္​း..."

"ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီဆို​ေတာ့​ေရာ..သူတို႔စီးပြား​ေရး​ေလာက္​ဂ႐ုစိုက္​ၾကမယ္​တဲ့လား??"

"ဆရာတို႔ကအခု..စာခ်ဳပ္မွား..."

"Huk...ဒီညျပန္​မလာ​ေတာ့ဘူး..."

​ေျပာၿပီးအိမ္​ျပင္​ကိုျပန္​ထြက္​သြားတဲ့Jinwonကုမၸဏီႀကီးရဲ႕တဦးတည္​း​ေသာသားPark Chanyeolကိုၾကည္​့ၿပီးMr.Leeသက္​ျပင္​းခ်မိသည္​...

မိဘႏွစ္​ပါးကပိုက္​ဆံခ်မ္​းသာသ​ေလာက္​သားျဖစ္​သူကိုဂ႐ုမစိုက္​..စီပြား​ေရးက္​ိုသာအားထား​ေန ၾကသည္​...

Chanyeol​ေလးကငယ္​ကတည္​းကသူ႔လက္​​ ေပၚႀကီးလာတဲ့က​ေလး..မိဘ​ေမတၱာငတ္​မြတ္​ခဲ့သူ..စီးပြား​ေရးက​ေတာက္​ကဆျဖစ္​တိုင္​းကြဲ​ေလာက္​​ေအာင္​ရန္​ျဖစ္​​ေနတဲ့မိဘႏွစ္​ပါးရဲ႕လက္​​ေအာက္​မွာ​ေနတဲ့က​ေလး.ဆိုးသြမ္​းမႈ.​ေခါင္​းမာမႈ.လိုခ်င္​တာမရရ​ေအာင္​ယူတတ္​မႈမ်ားနဲ႔သူငယ္​ခ်င္​း လုပ္​လာခဲ့တဲ့yeollie​ေလးက္​ိုသနားသည္​...

My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)Место, где живут истории. Откройте их для себя