Part-6

11.3K 984 10
                                    

My stundent diary(f.b)

(Park Chanyeol's point of view..)

လြန္​ခဲ့​ေသာ၁ႏွစ္​ခန္​႔က...

​ေက်ာင္​းဆင္​းအိမ္​မျပန္​ခ်င္​​ေသးတာ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​တ​ေယာက္​တည္​း​ေလွ်ာက္​သြား​ေနတယ္​..

​ေလွ်ာက္​သြားတာ၀​ေတာ့မွအိမ္​ျပန္​မယ္​ဆံုးျဖတ္​ ္​ၿပီးနာရီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့အခ်ိန္​ကည၈နာရီ..

ကံဆိုးခ်င္​​ေတာ့အရက္​သမားအုပ္​စုကို၀င္​တိုက္​မိၿပီးရန္​ျဖစ္​ကာရဲစခန္​း​ေရာက္​သြားတယ္​..

စခန္​း​ေရာက္​​ေတာ့လည္​ကြၽန္​​ေတာ္​့အမွားမဟုတ္​ဘဲ.ဟိုအမူးသမားမ်ား၏အမွားသာျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ကြ​်န္​​ေတာ္​့ကိုအျပစ္​မလုပ္​လိုက္​..

သို႔​ေသာ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘက္​​ကလည္​းျပန္​ထိုးခဲ့​ေသာ​ေၾကာင္​့မိဘအုပ္​ထိန္​းသူကအာမခံနဲ႔လာ​ေခၚရမည္​တဲ့..

ကြၽန္​​ေတာ္​သိတာ​ေပါ့.ကြၽန္​​ေနာ္​့ကိုအိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းႀကီးပဲလာထုတ္​​ေပးမယ္​ဆိုတာ.appaနဲ႔ommaလားသူတိုစီးပြား​ေရး​ေလာက္​အ​ေရးစိုက္​မွာမဟုတ္​..

ကြၽန္​​ေတာ္​တ​ေယာက္​တည္​းစခန္​းကထိုင္​ခံုမွာထိုင္​​ေစာင္​့​ေနတုန္​း......

"ဟီး..အီး..ျဗဲ..Ge ge ah...ဟီး..ဟီး..ဟီး.."

​ေအာ္​ငိုသံနဲ႔အတူစခန္​းထဲသို႔လူတ​ေယာက္​၀င္​လာတယ္​..

က​ေလးတ​ေယာက္​သဖြယ္​​ေအာ္​ငိုၿပီး၀င္​လာတဲ့သူကိုကြၽန္​​ေတာ္​လွမ္​းၾကည္​့မိလိုက္​​ေတာ့....

​ေကာင္​​ေလးတ​ေယာက္​..သူ႔ထက္​ငယ္​မည္​့ပံု​ေပၚသည္​..လက္​တဖက္​က​ေတာ့သူ႔မ်က္​ႏွာက​ေနစီးက်​ေနတဲ့မ်က္​ရည္​​ေတြကိုသုတ္​ၿပီး.က်န္​ဖက္​က​ေတာ့ဖုန္​း​ေလးကိုကိုင္​ထားသည္​..

စခန္​းထဲကလူ​ေတြအကုန္​သူ႔ကို​ၾကည္​့​ေနတာ​ေတာင္​ဂ႐ုမထားဘဲစိတ္​႐ွိတိုင္​း​ေအာ္​ငိုတဲ့​ေကာင္​​ေလးကကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕စိတ္​အာ႐ုံကိုဖမ္​းဆြဲထားတာအမွန္​...

"​ေက်ာင္​းသား..ဘာ.ဘာျဖစ္​လာတာလဲ??"

စခန္​းမႉးရဲ႕​ေမးသံလည္​းဆံုး​ေရာထို​ေကာင္​​ေလးကစခန္​းၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ၀ုန္​းခနဲျမည္​​ေအာင္​​ေျခပစ္​လက္​ပစ္​ထိုင္​ခ်လိုက္​ရင္​း..

My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)Where stories live. Discover now