My Student Diary(part-1)
"အမေလ...ေနာက္က်ေတာ့မွာပဲ...."
Baekhyunျပာယာခတ္စြာေအာက္ထပ္ကို႔ေျပးဆင္းလာခဲ့တယ္..၊မဆင္းလို႔မွမရတာေက်ာင္းေနာက္က်မွာကိုစိုးရိမ္ေနတာေလ...
"ဟဲ့.ေကာင္ေလးေျဖးေျဖးဆင္းဟဲ့.လာ.မနက္စာလာစားဦး..."
"မစားေတာ့ဘူးOmmaေရ..ေနာက္က်ေနၿပီ..bye bye.Hyungဒီေန႔ေတာ့အတန္းလာတက္ေနာ္..."
ေအာ္ေျပာၿပီးေျပးထြက္သြားတဲ့Baekhyunရဲ႕ေက်ာ ျပင္ကိုၾကည့္ၿပီး....
"Luhanေက်ာင္းကဘယ္အခ်ိန္တက္တာလဲ??"
"8:45."
"ဟင္..အခုမွ7:30ပဲ႐ွိတယ္..ဒါကိုေနာက္က်ေနၿပီတဲ့"
"Ommaသားငယ္ကအတန္းေခါင္းေဆာင္ေလ.ေနာက္က်လို႔မွမရတာ..."
"ဟင္း...."
သူမသက္ျပင္းခ်ၿပီးသူ႔ေ႐ွ႕မွာေအးေဆးမနက္စာငံု႔စားေနတဲ့သူ႔သားႀကီးကိုၾကည့္လိုက္တယ္...ဟင္.ဒီေကာင္ေလးၾကည့္ရတာတခုခုေျပာင္းလဲေနသလိုပဲ..ဘာပါ လိမ့္??
"ဟင္..Luhanမင္းဆံပင္ေတြကဘာေတြျဖစ္ထားတာလဲ??"
"ေအာ္..ommaကလည္းအဲ့ဒါcolourfulလို႔ေခၚတယ္ေလ.."
"ဟဲ့..ငါကမသိဘဲေနမလား??ဘာလို႔အဲ့လိုႀကီးဆိုးထားတာလဲလို႔ေမးတာ..."
"ႀကိဳက္လို႔ေပါ့..."
"မဟုတ္မွ..luhanနင္အဲ့ဒါကိုsehunnieဆိုးလို႔လိုက္ဆိုးတာမလား??"
"Woww..ommaကေတာ့ommaေခၚထိုက္ပါတယ္...သားေတြဘာျဖစ္တယ္ကအစသိတယ္.."
"ေတာ္..မင္းတခုခုလုပ္ရင္ဟိုေကာင္ေလးေၾကာင့္လိုက္လုပ္တာဆိုတာသိတယ္..ေတာ္.ဆက္မစားနဲ႔ေတာ့သြားေရခ်ိဳးေတာ့.ဒီေန႔ေက်ာင္းသြားတက္.ဘယ္ႏွယ့္ညီျဖစ္သူကေက်ာင္းေရာက္ေနေလာက္ၿပီ..အက္ိုလုပ္သူကည၀တ္အက်ႌနဲ႔မနက္စာစားေနတုန္း...."
Ommaကိုေၾကာက္တာနဲ႔luhanလည္းအေပၚကိုကုပ္ကုပ ကုပ္ကုပ္္နဲ႔တက္လာခဲ့ေတာ့တယ္....
YOU ARE READING
My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)
Fanfictionအထက္တန္းေက်ာင္းသား....အတန္းေခါင္းေဆာင္. Byun Baekhyun...သူ႔အတန္းထဲကိုPark Chanyeolေျပာင္းလာေသာအခါ......