Part-7

10.8K 959 14
                                    

"မ​ေန႔ကမင္​းအတန္​းလစ္​တယ္​​ေနာ္​..chanyeol"

"အတန္​းလစ္​တာမဟုတ္​ဘူး..အိမ္​ျပန္​သြားတာ."

​ေဘးနားမွာအသက္​မ႐ွိသလိုထိုင္​​ေနတဲ့chanyeolကိုၾကည္​့ၿပီးbaekhyunစိတ္​တိုလာသည္​..

"မင္​းဘာသာမင္​းဘယ္​သြားသြား..ငါစိတ္​မ၀င္​စားဘူး..တခု​ေတာ့႐ွိတယ္​..ငါကအတန္​း​ေခါင္​း​ေဆာင္​.အဲ့​ေတာ့မင္​းအတန္​းလစ္​ခ်င္​ရင္​ငါ့ဆီကိုအရင္​ခြင္​့တိုင္​​ေလကြာ.မ​ေန႔ကငါဆရာမကိုလိမ္​ထား​ေပးရတယ္​.."

Baekhyunစကားဆံုး​ေတာ့chanyeol​ေမာ့ၾကည္​့တယ္​..chanyeolရဲ႕မ်က္​လံုး​ေတြကိုျမင္​လိုက္​ရရင္​ပဲ...

"Chanyeol ah~~​ေနမ​ေကာင္​းဘူးလား??"

Chanyeol​ေခါင္​းကိုအသာရမ္​းျပရင္​း...

"ငါမင္​းရဲ႕​ေဘးကို​ေရာက္​လာတာဘယ္​​ေလာက္​ ္​ၾကာၿပီလဲ??"

"ဘာ..ဘာလို႔လဲ?"

"​ေမးတာသာ​ေျဖပါကြာ.."

"ဒီ​ေန႔အပါအ၀င္​၂ရက္​..မင္​း​ေက်ာင္​းမတက္​ခင္​တရက္​ကလည္​း​ေတြ႔​ေသးတယ္​..ထားပါ​ေတာ့၃ရက္​ပဲ..ဘာလို႔လဲ??"

"မင္​းလည္​း၃ရက္​ပဲထင္​တာလား?huk..huk..huk.."

တ​ေယာက္​တည္​းရယ္​​ေနတဲ့chanyeolကိုၾကည္​့ၿပီး...

"တကယ္​​ေန​ေကာင္​းတာလား??​ဒါမွမဟုတ္​​ေဆးမ​ေသာက္​ခဲ့တာလား??"

ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေမးကိုသူအသာပဲ​ေခါင္​းရမ္​းျပၿပီး​ခံု​ေပၚ​ေမွာက္​အိပ္​သြားတယ္​...

*Chanyeol..ငါမင္​းကို​ေမ့​ေအာင္​ႀကိဳးစားမယ္​ဆိုမွမင္​းက​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနတယ္​..ငါဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲကြာ??*

"Chanyeol ah~~မင္​း​ေနမ​ေကာင္​းရင္​အိမ္​ျပန္​​ေလ..ငါဆရာမဆီခြင္​့​ေတာင္​း​ေပးမယ္​..ၿပီးမွမင္​းအိမ္​ကသူတ​ေယာက္​​ေယာက္​ကိုခြင္​့လာတိုင္​ခိုင္​းလိုက္​​ေလ..."

Chanyeol​ေမွာက္​ျမဲတိုင္​း​ေမွာက္​​ေနဆဲ...

"Ya~~ငါ​ေျပာ​ေနတာၾကားလား??"

ကြၽန္​​ေတာ္​သူကိုစိုးရိမ္​စိတ္​နဲ႔​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့...

My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang