Part-4

10K 966 6
                                    

ခဏၾကာ​ေတာ့Chanyeolသူ႔ပုခံုး​ေပၚ​ေလးလာလို႔ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ပုခံုး​ေပၚမွာျပံဳးၿပီးအိပ္​​ေနတဲ့သူ႔ရဲ႕အတန္​း​ေခါင္​း​ေဆာင္​​ေပါက္​စ​ေလးByun Baekhyun....

Chanyeol,Baekhyunကိုၾကည္​့ၿပီးသက္​ျပင္​းတခ်က္​ခ်ကာ....

"ဒီလို​ေနရာမွာအိပ္​ႏိုင္​တဲ့မင္​းကိုငါလက္​လန္​တယ္​​ေပါက္​စရယ္​..ဟင္​း..မင္​းကတကယ္​က​ေလး​ေပါက္​စရယ္​..."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"ဟာ..ဘာလဲကြာ..စူးလိုက္​တာမ်က္​လံုးကို.ဟင္​.ငါ့ရဲ႕​ေခါင္​း​အံုးက​ေသးသြားလိုက္​တာ..ommaဘာလုပ္​..ဟာ..သမင္​မယူ​ေဆာ့တာ​ေနမွာ.."

Baekhyunအိပ္​ခ်င္​မူးတူးနဲ႔​ေလွ်ာက္​​ေတြးၿပီးမ်က္​စိအစံုက္​ိုပြတ္​သပ္​ၿပီးျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့သူ႔ကို​ေသခ်ာငံု႔ၾကည္​့​ေနတဲ့သူ႔ရဲ႕နတ္​သား​ေလးPark Chanyeol..

Baekhyunတခ်က္​ျပံဳးျပၿပီး...

"Morning.yeollie,မိုးလင္​းလင္​းခ်င္​းမင္​းကိုပဲျမင္​​ေနတယ္​..ဟီး.ငါ႐ူး​ေနၿပီ​ေနာ္​.."

​ေျပာၿပီးသူတဖက္​လွည္​့လိုက္​​ေတာ့​ေတြ႔လိုက္​ရတာက..ျမစ္​ျပင္​က်ယ္​ႀကီး..baekသူ႔မ်က္​လံုး​ေတြကို​ေသခ်ာျပဴးၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..​ေသခ်ာတာ​ေပါ့ဒါဟန္​ျမစ္​ႀကီး...

*ဒါ..ဒါဆို..ငါအိပ္​..အိပ္​​ေနတာက...*

Baekhyunတဖက္​ျပန္​လွည္​့ၿပီးအ​ေပၚကိုျပန္​​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..သူကိုၾကည္​့ၿပီး​ေခါင္​းတဆတ္​ဆတ္​ၿငိမ္​့​ေနတဲ့chanyeolကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​...

"Byun Baekhyun shi~~ႏိုး​ေနရင္​လည္​းထ​ေတာ့​ေလ.ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေပါင္​​ေတာင္​့​ေနၿပီ.."

"ဟမ္​..​ေအာ္​..​ေအး.."

သူကုန္​းထလိုက္​​ေတာ့သူ႔​ေျခ​ေထာက္​မွာျခံဳ​ေပးထားတဲ့Chanyeolရဲ႕​ေက်ာင္​းအ​ေပၚ၀တ္​ကုတ္​က​ေဘးက်သြားတယ္​..

ကုတ္​အက်ႌ​ေလးကိုယူဖုန္​ခါ​ေပးၿပီးchanyeolကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...သူ႔​ေပါင္​​ေလးကိုထု​ေနတယ္​.

"Chan..Chanyeollie ah..Mianhae.ငါမ​ေန႔ကပင္​ပန္​းၿပီးခဏအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတယ္​.."

My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)Where stories live. Discover now