Part-5

10.4K 1K 16
                                    

"​ေဟ့..င္​ို​ေနတာလား??"

သူyeolရဲ႕အ​ေမးကို​ေခါင္​းအသာရမ္​းျပရင္​းအ​ေျဖ​ေပးမိတယ္​..

အဲ့အခ်ိန္​မွာပဲ..baekhyunရဲ႕မ်က္​လံုးအစံုကို​ေနာက္​က​ေနလာပိတ္​ၿပီးနားသယ္​စပ္​​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​တဲ့ႏူးညံ့တဲ့အနမ္​းတခ်က္​..​ေနာက္​သူ႔နားနား​ေလးကပ္​လာၿပီး​ေလသံတိုးတိုး​ေလးနဲ႔...

"ခ်စ္​ကိုတအားလြမ္​း​ေနတာ..."

Baekhyunအတင္​းသူ႔မ်က္​လံုး​ေတြကိုပိတ္​ထားတဲ့တစံုတဦးရဲ႕လက္​​ေတြကိုဖယ္​ၿပီး​ေနာက္​ျပန္​လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....

"ဟင္​..ဘယ္​..ဘယ္​တုန္​းကျပန္​​ေရာက္​တာလဲ?"

"Aigoo...ငါ့ရဲ႕baekkie​ေလးကအရင္​လိုခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနတုန္​းပဲ..."

​ေျပာၿပီးအတင္​းဆြဲဖက္​လိုက္​​ေတာ့baekhyunခမ်ာယက္​ကန္​ယက္​ကန္​နဲ႔သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲပါသြားတယ္​...

"အ..အ..Ya..ငါအသက္​႐ွဴမ၀ဘူး.."

"Ya~~Kim Kaiခုခ်က္​ခ်င္​းငါ့ညီကိုလႊတ္​လိုက္​စမ္​း..."

"Nope.."

"လဒရာမင္​းကိုဒီ​ေခၚလာတာမွားပါၿပီ..လႊတ္​​ေပးလိုက္​လို႔.."

"Oh Sehunမင္​း​ေရာမင္​းhannieကိုဖက္​​ေနတုန္​းလႊတ္​ခိုင္​းရင္​လႊတ္​မလား??"

"ၿပီးမွ​ေမးၾကပါကြာ..Innie ah~~ငါအသက္​႐ွဴမ၀လို႔ပါကြာ..လႊတ္​​ေပးဦး.."

"Ok.ok..my baekkie​ေလးက​ေတာင္​းဆို​ေနမွ​ေတာ့.."

Baekhyun,kim jong in @kim kaiလက္​ထဲကလြတ္​မွပဲအသက္​၀၀႐ွဴၿပီး...

"ဘယ္​တုန္​းကျပန္​​ေရာက္​လဲ..ငါ​ေတာင္​မသိဘူး.."

"Arrrr...အဲ့အသံ​ေလးကိုခ်စ္​တာ.."

​ေျပာၿပီးkaiတ​​ေယာက္​​ေ႐ွ႕တိုးလာကာbaekhyunရဲ႕နဖူး​ေလးကိုညင္​သာစြာနမ္​းလိုက္​သည္​...

"Ya~~~~"

Baekhyunခမ်ာhunhanတို႔ရဲ႕​ေအာ္​သံကိုဂ႐ုမထားႏိုင္​ဘဲသူ႔နဖူး​ေလးသူကိုင္​ကာkaiကိုျပံဳးျပ ၿပီးသူ႔​ေဘးမွာထိုင္​​ေနတဲ့chanyeolကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....

အတန္​းထဲမွာသူတ​ေယာက္​တည္​း႐ွိ​ေနတဲ့ပံုစံနဲ႔​ေ႐ွ႕ကစာအုပ္​ကိုတရြက္​ခ်င္​းဆီ​ေအး​ေဆးလွန္​ၾကည္​့​ေနသည္​...

My Student Diary...(CHANBAEK|BAEKYEOL YAOI)Место, где живут истории. Откройте их для себя