Здравейте аз съм Скайлър и съм на 17. Завърших Националната академия по танци в Лондон. 1,75м съм висока и.... амм още нещо за мен...имам светло кафява коса с розови кичури по краищата, зелени очи, живея с майка ми, братовчетка ми-Изабела и най-добрата ми приятелка Деси. Сигурно се чудите защо най-добрата ми приятелка живее у нас..ами много просто, техните родители заминаха за Америка, защото им предложиха по хубава работа там и така общо взето. Трите сме неразделни.
Е от вчера сме лятна ваканция и се чудим дали да не отидем трите сами на море. Но разбира се за това е нужно съгласието на майка ми, което ще се опитам да получа след малко.
-Добре, да обобщим ние ще изкарваме хубави оценки целия срок, ако леля Вики ни пусне на море,нали?-попита Деси
-Точно така, запомнихте си репликите, нали. Не искам нещо да се оплеска!- строго заяви Бела(Изабела, Бела, Изи - всякак я наричаме)
-Да шефе!-пошегувах се азТрите заподскачахме надолу по стълбите и отидохме в кухнята, където майка ми готвеше нещо.
- Е, мамо нали знаеш колко много те обичам!-започнах аз
-И как винаги сме те слушали и сме ти помагали много...-добави Изи
-И колко много ще ни зарадваш, ако ни позволиш да бъдем самостоятелни...-заобяснява се Деси
- Ама разбира се, веднага се изнасяйте тъкмо повече пица за мен!-каза майка ми
-Е не до толкова не сме пораснали, ще се по наложи да делиш от храната си още малко с нас!
-Щомм се налагааа.-каза лениво мама
- Та нали знаеш как през лятото е жега, птичките пеят, слънцето грее-мама ме гледа леко учудено-....и как на морето може човек да се разхлади....-тъкмо да довърша и тя ме прекъсна
- Май се сещам на къде биете...плажче, моренце..купонче..
-Ще слушаме, ще изкарваме хубави оценки и ще ти оправяме леглото цял месец!-обеща Деси
-И без това щях да ви пусна, но така е и подобре!Трите се разпищяхме като луди и се качихме бързо в стаята ми. Започнахме да търсим места и хотелижи си харесахме един в Маями близо до плажа. Полетът е след три дни така че има време..или не
След като си купихме билетите слезнах ме долу и вечеряхме с пица, казахме на мама за полета и тя го одобри. Като вече се нахранихме всяка се качи по стаята си и се оправяхме за дълъг пълноценен сън.
Здравейте читатели(ако има такива) измислила съм доста неща и се надявам да се харесат. Разбира се коментирайте за да знам поне, че някой го чете това, а ако видя, че има над 10 прочитания пускам некст.
✧
YOU ARE READING
YOLO+Niall
FanfictionЕе веднъж се живее все пак, нали? Скайлър го знае! Но на една почивка, с едни момчета и най-голямата курва на земята, която се опитва да съсипе живота на нея и приятелките й.... Или пък един бой ще оправи нещата на бързо, съсипвайки новите-стари пр...