•Proloog•

177 5 3
                                    



;;17 Jaar Geleden;;

Morgan Dale wordt opgenomen in het ziekenhuis, weliswaar om te bevallen van een Dochtertje. Niks nieuw voor haar want ze zou bevallen voor de tweede keer.
Alles was prima in orde met de moeder en de baby. Welja 'in orde' zou ik het ook niet noemen.
Morgen schreeuwt:"ZONDER MIJN MAN DOE IK HET NIET!"
Ze zet hierdoor niet alleen haar eigen leven op het spel maar ook dat van haar dochtertje.
Morgan moest echt op dat moment gaan bevallen zodat er zo min mogelijk complicaties bijkomen.
'Het zal een keizersnee worden, mevrouw, u hebt veel te lang gewacht.'
Morgan stribbelt tegen de narcose, maar ze beseft ook wel dat ze dit moet doen. Een zaak van leven en dood zou ze het bijna Noemen..
;; 6 uur later ;;
Morgan beviel van een bloedmooie dochter die ze Lilian noemde. Morgan zelf overleefde het niet. 'Tijdstip van overlijden' vragen ze door het gehuil van Lilian. '4:56'. De vader stormt binnen, te laat. Morgan had gelijk ze kon dit niet zonder hem. Maar Lilian is sterk, sterker dan elk kind die ook maar geboren wordt. Ze is een Alpha. En ze zal er zich ook naar gedragen, voor haar Moeder!
Haar vader weet het nieuws nog niet, hij zal er verwoest van zijn.
De dokters wilden dat hij eerst naar zijn dochtertje ging. Zodat hij haar niet kon afstoten. 'Ze is bloedmooi' zegt hij terwijl hij een Traantje wegpinkt.
'Waar is mijn vrouw' vraagt hij na 5 minuten vertederend naar de baby te kijken.
De dokters weten niet hoe ze moeten reageren, ze beslissen om het hem dan toch te zeggen.
Meneer Dale, hiervoor moet u even gaan zitten..
James (De Vader) fronst zijn wenkbrauwen. Hij neemt plaats in één van de zetels en verneemt het nieuws. " Dit is niet waar!" Jullie vuile leugenaars! Vervolgd hij.
De dokters kijken heel serieus en het dringt tot James door dat het de harde waarheid is. Met James en Morgan ging het al maanden stroef, ze stonden op punt van een scheiding, maar ze waren inmiddels al 24 jaar getrouwd waarvan 23 gelukkig. James snikt, maar probeert zich sterk te houden. Hij weet ook dat hij nu twee kinderen zal moeten opvoeden waarvan één een weerwolf is. Hij zal Lilian een paar dagen in het ziekenhuis alleen moeten laten, zonder haar moeder, zonder Morgan waar James zoveel van hield.

AN: Korte proloog, ik weet het, maar volgens mij is het best goed zo, mijn hoofdstukken zullen minstens dubbel zo lang zijn, erewoord!😏 Hopelijk vinden julli e het al goed want omfg om eerlijk te zijn, ben ik best wel trots😅 Veel leesplezier!
XOXO

➹ Mysterious Wolf ➹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu